מנא לך האי שטותא?מאוד מעניין אותי לראות את ההסכמה של הגריח"ס.
כי כידוע הגריח"ס לא ניח"ל מהוצאת הספר הליכות עולם, ושוב חזר בו אכמ"ל.
אם אפשר להעלות כאן את ההסכמה בתודה מראש!
מנא לך האי שטותא?מאוד מעניין אותי לראות את ההסכמה של הגריח"ס.
כי כידוע הגריח"ס לא ניח"ל מהוצאת הספר הליכות עולם, ושוב חזר בו אכמ"ל.
אם אפשר להעלות כאן את ההסכמה בתודה מראש!
מנא לך?מאוד מעניין אותי לראות את ההסכמה של הגריח"ס.
כי כידוע הגריח"ס לא ניח"ל מהוצאת הספר הליכות עולם, ושוב חזר בו אכמ"ל.
כך ידוע לימנא לך?
כי כידוע הגריח"ס לא ניח"ל מהוצאת הספר הליכות עולם, ושוב חזר בו אכמ"ל.
מחילה, כולם יודעים שהגריח"ס פוסק כשיטת רבו חכם בן ציון ז"ל וזקנו כף החיים ז"ל ודודו זקנו בא"ח ז"ל, כמבואר לכל הוגה בספריו.כולם יודעים שהגריח"ס נלחם על פסקי הבא"ח והכה"ח
ושוב חזר בו ואכמ"ל...
כמו שטוענים שהרב יצחק סותם פיות, כל אחד בדרכו מיישב/סותם פיות.מחילה, כולם יודעים שהגריח"ס פוסק כשיטת רבו חכם בן ציון ז"ל וזקנו כף החיים ז"ל ודודו זקנו בא"ח ז"ל, כמבואר לכל הוגה בספריו.
אבל מעולם לא נשמע כדבר הזה שלא ניחא ליה מהוצאת ספרים כהליכות עולם וכיוצ"ב.
אכן הוא כותב ליישב ולבאר דעת רבותיו הנ"ל, אבל הוא סותם פיות? זו לא מצינו.
שמעת ממנו אי פעם, או קראת בספריו אי פעם, שאמר או כתב למה הוציאו ספר פלוני? או שלא ניחא ליה שהוציאו ספר מסוים כפי שטוען הרב @יושב בישיבה הי"ו.כל אחד בדרכו מיישב/סותם פיות.
ע"ז כתבתי כל אחד בדרכו, היינו בסגנונו.שמעת ממנו אי פעם, או קראת בספריו אי פעם, שאמר או כתב למה הוציאו ספר פלוני? או שלא ניחא ליה שהוציאו ספר מסוים כפי שטוען הרב @יושב בישיבה הי"ו.
אני קראתי הרבה מספריו, ואיני זוכר כזה דבר.
נו נו, לא שמיע לי כלומר לא סבירא לי, ולא נראה בעיני, שהגריח"ס "לא ניחא ליה" בהוצאת הספרים הליכות עולם, ושוב חזר בו, כפי שכתבו כאן, ומעיקרא מאי קסבר וכו'?ע"ז כתבתי כל אחד בדרכו, היינו בסגנונו.
אני בסה"כ אמרתי שדבריו ודברי הרב יצחק שוים, תקח את דברי שניהם לאן שתרצה.נו נו, לא שמיע לי כלומר לא סבירא לי, ולא נראה בעיני, שהגריח"ס "לא ניחא ליה" בהוצאת הספרים הליכות עולם, ושוב חזר בו, כפי שכתבו כאן, ומעיקרא מאי קסבר וכו'?
ואשריך שזכית לדרגת בוחן ליבות וכליות.
באשכול זה לעיל העליתי דוגמא מהספר, ובתוכה יש את כל ההסכמות שניתנו לומאוד מעניין אותי לראות את ההסכמה של הגריח"ס.
כי כידוע הגריח"ס לא ניח"ל מהוצאת הספר הליכות עולם, ושוב חזר בו אכמ"ל.
אם אפשר להעלות כאן את ההסכמה בתודה מראש!
ח"ו, ולא הבנתי היאך מצא כבודו דברים אלו בדבריאבל הוא סותם פיות? זו לא מצינו.
זה לא היינו הך?שלא ניח"ל למרן הגריח"ס בהוצאת ספר נגד פסקי הבא"ח
אבל מכאן ועד לסתימת פיות... אתמהא
מחילה, לענ"ד ההשוואה אינה מתחילה. הסגנונות רחוקים כרחוק מזרח ממערב, ואכמ"ל.ע"ז כתבתי כל אחד בדרכו, היינו בסגנונו.
??? נלע"ד דצ"ל רשותבהקדמה לבא"ח כעס מאוד על כל מי שהדפיס בא"ח ללא רשותו (מנה שם את כולם)
ראיתי מובא בספה"ק שכשהוציאו את הספר "קיצור בן איש חי" אז אמר חכם יעקב מוצפי שלא ניחא לו מזה והגרב"צ מוצפי שהיה מקורב לחכם יעקב אולי התכוון לכזה דבר ולא לצורתא דהכא.לא נראה לי שבאמת הרב מוצפי יתנגד לכזה דבר.