זה לא משנה אם אני יעבור או לא אתה בכל מקרה נעול בדעתך ולא תקבל דעה אחרת
א. מה קשור לקבל דעה אחרת?
מטרתך היא רק לשכנע אחרים או לקבל את האמת?!
מי שלא מוכן לשמוע דעה אחרת זה אתה, שאתה נעול במשהו ולא מוכן אפי' לשמוע צד אחר בשום אופן (כפי שכתבת במפורש לעיל).
ב. למה אני לא מקבל דעה אחרת? או ליתר דיוק מהי הדעה האחרת? לברך מזונות? גם הרב יצחק חושש לדעה הזו, ואכן אני פוטר את השניצל בברכת מזונות ושהכל על דברים אחרים.
ואל תפנה אותי שאני יעבוד קשה תענה לי תשובות לקושיות פה כמו שאני לא מפנה אותך
לקושיה של שורה יש תשובה של שני עמודים, אז אתה לא צריך להפנות אלא כותב שורה, אבל אני לא אתחיל להעתיק לך קטעים שלמים שהשיבו לשואלים ששאלו את שאלותיך בעבר.
ושוב מי שרשום 90 עמ' על ברכה על שניצל עם כל הכבוד זה אומר דרשני
דבר ראשון הקונטרס סובב סביב כל דיני "כל שיש בו מין דגן" וממילא לברכת השניצל.
ועכ"פ, ישנם גם תשובות רבות של עשרות (ומאות) עמודים, ומי שאומר שיש לומר "דרשני" אלו העצלנים או הבטלנים שאין באפשרותם וביכולתם לעיין בדברים ומחמת כן מורים שלא כדין.
אני מציין שוב, שבדין זה של השניצל אנחנו שומעים את שתי הדעות, ואין הכרע ברור וחותך בעניין, לכן זו הלכה שלא צווחים עליהן בהוראה ברורה, אבל כל הדיון בעולם התורה הוא עם ראיות ומקורות ודיוקים וכו' (כמו שבטח ראית את הדיון שהרב ללוש כתב על דברי הכס"מ וכו'), ולא עם אמרות חלולות שהדברים פשוטים ושא"א לחלוק וכו'.