מה השאלה? מברכים על הברק "עושה מעשה בראשית" ואח"כ על הרעם "שכוחו וגבורתו מלא עולם" (אא"כ שהה בתחילה ולא בירך מיד על הברק).
הרב הזכיר את זה באחד השיעורים האחרונים (כמדומני לפני שבועיים-שלוש)
מה השאלה? מברכים על הברק "עושה מעשה בראשית" ואח"כ על הרעם "שכוחו וגבורתו מלא עולם" (אא"כ שהה בתחילה ולא בירך מיד על הברק).
הרב הזכיר את זה באחד השיעורים האחרונים (כמדומני לפני שבועיים-שלוש)
גם אחרי חזו"ע טו בשבט ברכות יצא ילקו"י ברכות תשעא ובו כתב שמברכים לכתחילה רק על הרעם וכו'.
וכן פינת ההלכה שנת תשע"ט הובא בעלון עין יצחק. ולא השווה קו עם מרן האבא ע"ה בנושא זה. וצ"ע מדוע.