אני לא מבין מה לא מובן במה שעניתי, אם יש הלכה שאומרת שבאותו מעשה שקרא לך קרא לך גם טרגיה וגם נס, אתה מתייחס לכל אחד בנפרד לדוגמא אדם שניצל מפיגוע ובניו נהרגו באותו מקום שהוא ניצל, הוא צריך לברך ברוך שעשה לי נס והגומל ולמרות שהוא נהיה מעכשיו אב שכול, שאין דבר נורא מזה,הטוב והמטיב על בנו ודיין האמת על אשתו.. ואם אשתו לא מתה ולא בירך הטוב והמטיב ואח''ז הבן מת יברך את שניהם על הבן?
מכיון שעל כל דבר מסתכלים בנפרד
ולשומעים יונעם והתע'ב
נערך לאחרונה: