לכל אותם שיידקו מדברי מרן השו"ע שמזה שלא כתב שבר"ח שחל בשבת מותר, שמשמע שסובר שאסור - איך יפרנסו את פסק הרב עובדיה לענין שהחיינו בימי בין המצרים, שבשבת העלה להקל מדין ס"ס. והרי זה ס"ס נגד מרן, שהרי מרן לא חילק, ובכל שנה יש 3 שבתות בין המצרים, ואם ס"ל שמותר היה צריך לכתוב 'חוץ משבתות', וכמו שכתב להדיא חוץ מברית וכדומה. ובפרט ששם מרן ראה את ספר חסידים, שהוא עצמו הביא שיש מי שמתיר בשבת, ואעפ"כ לא העלה זאת בשולחנו הטהור, ורגליים לדבר שלא ס"ל להתיר בשבת.
אז מי שמדייק דיוק זה בעומר ומאידך מתיר שהחיינו בשבתות של בין המצרים - מזכה שטרא לבי תרי בדקדוק דברי מרן.