ב"ה
שלום וברכה,
כעת אני מבין שהשאלה מצד שיש גם שברי עוגיות בבמבה, ונכנס לנידון כל שיש בו, ולכאורה הדים עימו לברך מזונות,
אלא שנלע"ד לפי מה שפסק מרן זצ"ל לגבי השניצל, כדעת הרב פתח הדביר והשבט הלוי שלגבי ציפוי, שבמהותו הוא טפל לעיקר, לא אומרים כל שיש בו, ולא נאמר כל שיש בו אלא לגבי תערובת בגוף הדבר, כגון קציצה שבתערובתה יש דגן, א"נ מרקחת שעירב בתערובתה דגן, וכדומה, אם כן הוא הדין לענין מילוי שהוא טפל אל הגוף העיקרי, ובגוף העיקרי לא מעורב כלל דגן, שיש לברך על העיקר ולפטור את המילוי הטפל.
בברכה רבה