מה זה עניינך. לך צריך לכאוב על הנרצחים. מה לך וליום העצמאות? מה יעשו שיעשו. אתה עובד את השם בשבילם?אבל להבדיל 10000000000000000000000000000000 הבדלות.. בא נראה מה יעשו בחגיגות העצמאות.. אם גם יעשו זאת בצורה אחרת שקטה מהרגיל או חגיגות רגילות לכל דבר..
אם באמת אתה כואב את כאבם של הנרצחים.. שב תלמד ותקרא אולי כמה פרקי תהילים במקום לחפש על מה להעיר לכל אחד..מה זה עניינך. לך צריך לכאוב על הנרצחים. מה לך וליום העצמאות? מה יעשו שיעשו. אתה עובד את השם בשבילם?
מנין לך שבכלל יחגגו?מה יעשו בחגיגות העצמאות
אינני יודע אם יחגגו.מנין לך שבכלל יחגגו?
זה לא עניינו אבל הצביעות מעצבנת, חוששים מאותם אלה שחגגו בשנה האזרחית חודשיים שלושה אחרי הטבח הנורא.מה זה עניינך. לך צריך לכאוב על הנרצחים. מה לך וליום העצמאות? מה יעשו שיעשו. אתה עובד את השם בשבילם?
מי נמנע מפרהסיה בגלל מה יגידו?זה לא עניינו אבל הצביעות מעצבנת, חוששים מאותם אלה שחגגו בשנה האזרחית חודשיים שלושה אחרי הטבח הנורא.
יש פה קטע של "תפוס ת'יהודי", גם בקורונה היה את זה. זה מעצבן ומחדד את חשכת הגלות בייחוד שכל זה קורה דווקא בארצנו הקדושה, אז קשה שלא להוציא קיטור קצת.
ה' ירחם.
ודאי שהכל עבודה, אבל למה בראש חוצות כשדם ישראל נשפך כמים?בשמחת תורה לא עצרנו את השמחה, כי זו העבודה. גם בפורים העבודה זו השמחה. מי שאצלו השמחה זה לא עבודה, שלא ישמח. מי שכן, שישמח.
לא מבין את השאלה שלך.ודאי שהכל עבודה, אבל למה בראש חוצות כשדם ישראל נשפך כמים?
מרן שליט"א עצר את ההקפות בשמח"ת בעת שנודע לו מה שהיהבשמחת תורה לא עצרנו את השמחה, כי זו העבודה. גם בפורים העבודה זו השמחה. מי שאצלו השמחה זה לא עבודה, שלא ישמח. מי שכן, שישמח.
גם אצלינו. כבר בבוקרו של יום.מרן שליט"א עצר את ההקפות בשמח"ת בעת שנודע לו מה שהיה
פשוט מאוד. תעבוד את עבודת השמחה. לא בפרהסיה.לא מבין את השאלה שלך.
זה לא פורום חידות....שוב, אם בזה תלויה השמחה-עבודה, תעשה. אם לא-לא.
לא מבין איפה החידה פה? כתבתי שלא שייך לומר ב'עבודה' פחות או יותר, שם או כאן. עבודה זו עבודה, נקודה. אני חושב שזה ברור ביותר.בשמחת תורה לא עצרנו את השמחה, כי זו העבודה. גם בפורים העבודה זו השמחה. מי שאצלו השמחה זה לא עבודה, שלא ישמח. מי שכן, שישמח.
פשוט מאוד. שכל אחד יקיים את מצוות החג עד דלא ידע, אבל אין צורך לעשות זאת בראש חוצות, אלא כל אחד בביתו עם משפחתו.לא מבין את השאלה שלך.
זה לא ראיה, הוא איש ציבור וצריך להתחשב גם במה יאמרו גם אם זה לא האמת.מרן שליט"א עצר את ההקפות בשמח"ת בעת שנודע לו מה שהיה
גם אני עצרתי את ההקפות. ואם תגיד "למה מי כבודו? למה שנלמד ממך?" זוהי בדיוק התשובה למה שכתבת. מרן שליט"א לא ראיה. אברך פשוט לא ראיה. אז מי כן?זה לא ראיה, הוא איש ציבור וצריך להתחשב גם במה יאמרו גם אם זה לא האמת.
אתה מניח הנחה ומקשה קושיא. אני דוקא מסכים עם ההנחה הזו. אבל כמובן שלא כל אדם נחשב אלא דוקא בר סמכא. ובהתחשב בזה שאתה אנונימי, אתה לא בר סמכא.מרן שליט"א לא ראיה. אברך פשוט לא ראיה. אז מי כן?