אלעזר אטיאס
Active member
הרב נקי כתב בעלון
שמותר להכין סלטים לפסח לפני פסח בסיר חמץ שאינו בן יומו
ומצורף העלון שלו
שאלתי דכה"ח כותב דגם לפני פסח לא אומרים נותן טעם לפגם לכתחילה
וגם דיוק הרב נקי מהסמק אינו מוכרח כ"כ
לשון הסמ"ק:
ספר מצוות קטן מצוה רכב
ומיהו אם ודאי לא היתה המחבת בת יומא כשהתיכו בה את השומן מותר אפי' למאן דאסר בפסח נ"ט לפגם הואיל וזה היה נתינת טעמו קודם הפסח, ומיהו דוקא שבשעת התכת האווז נתן דעתו לזה לשם פסח
אשמח לשמוע דעה
שמותר להכין סלטים לפסח לפני פסח בסיר חמץ שאינו בן יומו
ומצורף העלון שלו
שאלתי דכה"ח כותב דגם לפני פסח לא אומרים נותן טעם לפגם לכתחילה
וגם דיוק הרב נקי מהסמק אינו מוכרח כ"כ
לשון הסמ"ק:
ספר מצוות קטן מצוה רכב
ומיהו אם ודאי לא היתה המחבת בת יומא כשהתיכו בה את השומן מותר אפי' למאן דאסר בפסח נ"ט לפגם הואיל וזה היה נתינת טעמו קודם הפסח, ומיהו דוקא שבשעת התכת האווז נתן דעתו לזה לשם פסח
אשמח לשמוע דעה