במחילה, הרב אושרי שליט"א לא דיבר על ההכשר שלה "בפסח",
וזוהי הסיבה שכתבתי אין ראוי, לפי שכך נקטו הפוסקים בכלליות על הכשר כלים 'בתוך' הפסח, שהוא חמור מכמה טעמים,
אבל כשצריך בכל זאת, מכשירים כפי עיקר הדין, אלא שאז עיקר הדין משתנה מההכשר שלה בערב פסח, לפי שכבר נפלה סברא חשובה של 'היתרא בלע'.
ולכן בתוך הפסח, כשצריך, לכתחילה יש להכשיר כפי שכתבתי בעניותי.
נ.ב. בלאו הכי אין מה להתבלבל, שבשתי התשובות מבואר ש'מותר'.