מלשון השאלה משמע שהרתיח מים בכדי להכין קפה לעצמו, ואח"כ רוצה לכבד גם את היהודי.לא צ"ע, זה הפשטות בגוף השאלה "הרתיח מים והכין קפה ורוצה לכבד אותו" - זה לא הדין של מדליק הנר בשבילו ובשביל הישראל - שאסור?
זה לא לשון של ראשונים שיש לדקדק בכל מיל, אלא אם ככה אפשר להבין בפשיטות יש לשים לב לכתוב תשובה באופן ברור יותר כדי שלא יהיה תקלה.
לא אמרתי שתשובה זו היא טעות, אלא פשוט הלשון אינו מדוקדק כ"כ ואפשר לטעות ולאסור דבר המותר.




