אז הוא כבר לא שבע.אכל והקיא
אז הוא כבר לא שבע.
הוא שבע (ויכול להיות שהוא גם עכשיו לא רעב)איך יתכן שאדם אכל למעלה מכביצה ושבע,
לא כתבתי לא יחזור אלא לא יברך כלל. (תוקן הנוסח בשאלה).מי שבירך ברכת "מעין שלש" במקום ברהמ"ז, מחמת סב"ל לא יחזור.
אם אכל לחם של איסור אפילו בזמן סכנה לא יברך משום סב"ל.אם אכל דבר איסור אפילו בשעת סכנה לא יברך.
החידה היא שלךתפתח כחידה נוספת!!!
תשובה יפה, אך לא לזה נתכוונתי.אם אכל לחם של איסור אפילו בזמן סכנה לא יברך משום סב"ל.
עיין חזון עובדיה ברכות עמוד קנט.
אני שואל חידות קצת יותר קשות...החידה היא שלך
גם אניאני שואל חידות קצת יותר קשות...
השאלה האם אתה יודע תשובות לחידות קלות...גם אני
מה הראשי תיבות חהללל"י?השאלה האם אתה יודע תשובות לחידות קלות...
איני יודע, אך בגזל כיכר ואכלו יש מחלוקת אי יברך.אם גזל חיטים וטחנן כמדומני שיש מחלוקת ראשונים האם מברך ואולי בזה סב''ל.
במקרה שלי זכור לי שהרא''ש בב''ק אומר שיברךאיני יודע, אך בגזל כיכר ואאכלו יש מחלוקת אי יברך.
מקור.אולי אכל כדי שביעה ונעשה אונן שפטור מברכת המזון