אין חיוב מדרבנן לברך ברכת המזוןואם ארחיק מעט לכת -
חז״ל חייבו לברך כל יום ק׳ ברכות, ובשביל לקיים אותו מברכים גם ברכה״מ
יפה אבל כמו שכתבתי בריש השרשור, שהכוונה שבמשך כל זמן קיום החיוב דרבנן הרי הוא מקיים מצוה דאורייתאזכירת יציאת מצרים בתפילה,
הזכרת השבת בשיר של יום,
מעמד הר סיני בברכות קר''ש
צודק במאה אחוז!חבר'ה, אולי תדייקו יותר בחידות, כך שלא תהיה יותר מתשובה נכונה אחת!
במחילת כבוד תורתו,לחידה הזאת יש רק פתרון אחד, אני מסביר שוב :
חיוב דרבנן שכשמקיימו הרי הוא מקיים מצוה דאורייתא או אפילו הרבה מצוות דאורייתא ליתר דיוק
ובכל משך הזמן שהוא מקיים החיוב דרבנן הוא גם מקיים באותו כמות מצוה דאורייתא
מה שאין כן לכל הפתרונות שהצעתם הוא לא מקיים מצוות דאורייתא במשך כל זמן קיום החיוב דרבנן שהוא מקיים