שהכל ברא לכבודויברך שהכל ולא ישתה כלום.
אשר יצר את האדם בצלמויעשה צרכיו ולא יברך אשר יצר
אשר יצר את האדם בצלמו.יברך אשר יצר בלי שעשה צרכיו
כשאחר מוציאולא יברך שהכל וישתה מיץ תפוזים צלול
זה נכון, אבל התכוונתי למשהו אחרכשאחר מוציאו
אכן התכוונתי בסעיפים ב,ד לברכות חתנים, אבל סעיף ג התכוונתי למשהו אחרשהכל ברא לכבודו
אשר יצר את האדם בצלמו
עוי"ל שלא עשה כשיעור.
אשר יצר את האדם בצלמו.
מחמת שעדיין אין גופו נקי?אכן התכוונתי בסעיפים ב,ד לברכות חתנים, אבל סעיף ג התכוונתי למשהו אחר
כפשוטו שעושה את צרכיו ביום-יום...ג. יעשה צרכיו ולא יברך אשר יצר.
אולי אם בירך על התפוז ואח"כ שותה את המיץ היוצא מהתפוז.א. לא יברך שהכל וישתה מיץ תפוזים צלול.
לא.מחמת שעדיין אין גופו נקי?
נחמד , אך לאכפשוטו שעושה את צרכיו ביום-יום...
נוסח השאלה "שלא באמצע אכילה ושתיה אחרת"אולי אם בירך על התפוז ואח"כ שותה את המיץ היוצא מהתפוז.
הכוונה שהיה בבית הכסא ולא מברך אח"כ "אשר יצר את האדם בחכמה"?ג. יעשה צרכיו ולא יברך אשר יצר.
השיעור הוא בכל שהוא...עוי"ל שלא עשה כשיעור.
ידעתי גם ידעתי.השיעור הוא בכל שהוא...
נכון. לאו דווקא בבית הכסא, וד"ל.הכוונה שהיה בבית הכסא ולא מברך אח"כ "אשר יצר את האדם בחכמה"?
יש שיטה כזו (כף החיים), אך לא התכוונתי לזההשיעור הוא בכל שהוא...
אם כבר אולי תאמר שעבר שיעור עיכול.
כשאין גופו נקייעשה צרכיו ולא יברך אשר יצר
אדם שיש לו ל"ע שילשולים וכד' חוץ מכבודכם וצריך להכנס כל כמה דקות שבזה אינו מברך כל פעם שנכנס אלא רק כשמרגיש שסיים לגמרי.יעשה צרכיו ולא יברך אשר יצר