ראשית, לא פשוט כלל שאין דין חינוך לאחר גיל מצוות, והרבה פוסקים פשיטא ליה דחינוך הוא גם לאחר גיל חינוך (האגרות משה, הגרש"ז אויערבך ועוד)
עוד, מה ישיב על כל הראיות שהביאו והוכיחו ?
ובכלל ראייתו לא מובנת, כתוב בתוס' רק שמדובר בקטן, אבל מי אמר שבגדול אין דין חינוך ולזה עדיין לא מצינו ראיה ?
זאת ועוד רבינו יצחק שליט"א אמר בשיעור שמפורש בתוס' כך, וכאן בספרו רק מביא ראיה. אבל זאת אפשר עוד לתרץ שכוונתו כמו שכתב בילקוט יוסף "וכן מוכח להדיא' ולדידיה היינו הך. אבל אני לא זכיתי להבין כוונת ראייתו ?