ב"ה
שלום וברכה,
אם השאלה היא, שעד שיגיע הלחם יהיה הסיח הדעת, א"כ הקידוש יועיל רק למקדש, וגם זה במדה שהוא שותה רביעית מהיין,
אבל אם הלחם יגיע לאחר הקידוש בסמיכות, בלא הסיח הדעת, אין בזה שום בעיה הלכתית, אלא שראוי שיהיה מונח כבר בשעת הקידוש כשהוא מכוסה במפה.
ב"ה
כך מבואר בש"ע, ושהפת יהיה מכוסה מכמה טעמים כנודע.
ונראה שיש בזה גם מפני המעמד של הקידוש עצמו, שיהיה גם במקום סעודה, וגם כשהסעודה לפניו ממש,
וצ"ע עוד בפוסקים אם יש בזה טעמים נוספים.