במחילה מה שכתבתם וכן כתב הרב יצחק לוי שליט''א שהשמן עצמו מצריך להמתין שש שעות זה אינו והראיה שהרי הראשל''צ גם כן לא כתב כן אלא שנידון כתבשיל של בשר ולא בשר עצמו.על כל חתיכת ציפס יש שמן. והשמן הזה בשרי לכו"ע.
הוא כתב "בשרי" ואתה מעיר לו כאילו הוא אמר הגדרה שהצ'יפס כבשר ממש?במחילה מה שכתבתם וכן כתב הרב יצחק לוי שליט''א שהשמן עצמו מצריך להמתין שש שעות זה אינו והראיה שהרי הראשל''צ גם כן לא כתב כן אלא שנידון כתבשיל של בשר ולא בשר עצמו.
והפסקים ותשובות פט הערה 154 הוכיח כן מדברי הב''י שכ' שביצה שטוגנה בשומן דינה כתבשיל של בשר ולא בשר עצמו ולכן תלי במח' של תבשיל של בשר.
ואף שהדין אמת אך הגדרתו שבשר ממש לכו''ע לוקה בטעות.
צודק תיקנתי. ועדין הבעיה היא במילה לכו''ע וכן יש להקשות על הרב יצחק לוי שהובא לעילהוא כתב "בשרי" ואתה מעיר לו כאילו הוא אמר הגדרה שהצ'יפס כבשר ממש?
מה לא נכון במילה לכו"ע? השמן שנמצא בכל חתיכת צ'יפס מחוצה לו ומבפנים, הוא תבשיל של בשר, בדיוק כמו מרק שבישלו בו בשר. מה לא נכון?ועדין הבעיה היא במילה לכו''ע
אם זו כוונתך אין הכי נמי אתה צודק.מה לא נכון במילה לכו"ע? השמן שנמצא בכל חתיכת צ'יפס מחוצה לו ומבפנים, הוא תבשיל של בשר, בדיוק כמו מרק שבישלו בו בשר. מה לא נכון?