יוסף דהן Well-known member 13 פברואר (2) 2023 #1 שלום וברכה לא ברור מדוע הרשלצ בהתחלה אמר לברך עליו האדמה בשיעור השבועי תשע''ה ואח''כ בשות כתב שהכל ואחר כך יש מי שמעיד בשמו שאמר השנה האדמה
שלום וברכה לא ברור מדוע הרשלצ בהתחלה אמר לברך עליו האדמה בשיעור השבועי תשע''ה ואח''כ בשות כתב שהכל ואחר כך יש מי שמעיד בשמו שאמר השנה האדמה
ה הרב שמעון ללוש Well-known member 14 פברואר (2) 2023 #2 ב"ה שלום וברכה, למעשה יש פנים עם משקל גדול לכאן ולכאן, וקשה לחתוך הדין לאחד מהם, לכן מי שמברך שהכל לא משתבש, ומי שמברך האדמה לא משתבש, ולכאורה למעשה יותר ראוי לברך האדמה, גם כי הרוב וכמעט הכל שם תירס, וגם כי זוהי ברכה מבוררת. בברכה רבה
ב"ה שלום וברכה, למעשה יש פנים עם משקל גדול לכאן ולכאן, וקשה לחתוך הדין לאחד מהם, לכן מי שמברך שהכל לא משתבש, ומי שמברך האדמה לא משתבש, ולכאורה למעשה יותר ראוי לברך האדמה, גם כי הרוב וכמעט הכל שם תירס, וגם כי זוהי ברכה מבוררת. בברכה רבה
ה הרב אושרי אזולאי Active member חבר צוות 15 פברואר (2) 2023 #3 וכך רגיל לענות מרן שליט"א גם לגבי שניצל. ולא צריך לעשות מזה רעש דסוף סוף אינה ברכה לבטלה ויש פנים להכא ולהכא.
וכך רגיל לענות מרן שליט"א גם לגבי שניצל. ולא צריך לעשות מזה רעש דסוף סוף אינה ברכה לבטלה ויש פנים להכא ולהכא.
ה הרב אושרי אזולאי Active member חבר צוות 16 פברואר (2) 2023 #4 ובדברי עם מרן שליט"א אתמול אמר לי שמעולם לא מאמר לברך על שניצל סויה שהכל רק אדמה