האם אפשר לעשות כן, שהרי לר"ת זה עדיין יום ? ומה הדין באופן שלא הניח תפילין כלל באותו יום, האם אפשר להניח תפלין לפני צה"כ של ר"ת כדי שלא יהיה קרקפתא דלא מנח תפילין ?
כל פעם שאני רואה מחלוקת 2 דעות בדעת מרן אני תוהה מחדש איך מצב כזה נוצר.. אז מה דעת מרן האמיתית? (הצילומים מבהלכה ובאגדה של הרב נקי, והאתר של הלכה יומית לדען מרן.)
אגב גם שיטת רש''י כר''ת בבין השמשות כמש''כ בריש ברכות. כך שאם היה קשר בין הדברים היה אפשר להניח גם רש''י בזמן זה אבל זה ודאי בלי קשר ומה שהתיר מרן הראש''ל להניח זה לפי הצד שמחשיבים את שיטת ר''ת בבין השמשות כספיקא דדינא ולא מצד ר''ת בר''ת