אני לא מבין מה הדיון? מה הוסיפו לכם המכתבים הללו?!
אין ספק שהם כותבים כתבו ויכתבו שהבשר טוב גם ספרדים, אבל אנחנו הספרדים לא סומכים על מה שהם אומרים. לא מחמת נאמנותם, אלא אנחנו מאמינים שמה שהם אומרים זה מה שהם עושים, אבל מה שהם עושים לא טוב! אם הם מועכים את הסירכא ואומרים זשה לא סירכא וגם לפי הב"י זה טוב, אנחנו לא סומכים על זה. לשיטת מרן זצ"ל (ועוד) אליבא דהבית יוסף זה לא טוב!
לא השתנה שום דבר מכיון שאין להם מה לשנות.
גם לגבי היין, אם אין בו רוב יין הם כותבים שזה לפי שיטת הב"י, אפי' שמרן זצ"ל כתב שיהיה יותר ויהיה רוב ניכר, מ"מ הם טוענים שלשיטת הב"י זה מספיק.
החילוק הוא בלימוד והבנת שיטת הב"י וכו', וע"פ מה שכתב בתשובות והנהגות וכו', וראה מש"כ בזה כאן (וכאן).
(ומומלץ לקרוא הכל מההתחלה קודם שמגיבים...)
אין ספק שהם כותבים כתבו ויכתבו שהבשר טוב גם ספרדים, אבל אנחנו הספרדים לא סומכים על מה שהם אומרים. לא מחמת נאמנותם, אלא אנחנו מאמינים שמה שהם אומרים זה מה שהם עושים, אבל מה שהם עושים לא טוב! אם הם מועכים את הסירכא ואומרים זשה לא סירכא וגם לפי הב"י זה טוב, אנחנו לא סומכים על זה. לשיטת מרן זצ"ל (ועוד) אליבא דהבית יוסף זה לא טוב!
לא השתנה שום דבר מכיון שאין להם מה לשנות.
גם לגבי היין, אם אין בו רוב יין הם כותבים שזה לפי שיטת הב"י, אפי' שמרן זצ"ל כתב שיהיה יותר ויהיה רוב ניכר, מ"מ הם טוענים שלשיטת הב"י זה מספיק.
החילוק הוא בלימוד והבנת שיטת הב"י וכו', וע"פ מה שכתב בתשובות והנהגות וכו', וראה מש"כ בזה כאן (וכאן).
(ומומלץ לקרוא הכל מההתחלה קודם שמגיבים...)