• ניתן לשלוח יישובים בתורת מרן רבינו עובדיה יוסף זלה"ה, שיודפסו בע"ה בקובץ בית יוסף מהדורת תשפ"ה למייל: office@moreshet-maran.com בקובץ וורד, עד לחג השבועות תשפ"ד, אין התחייבות לפרסום, והרשות נתונה לערוך את הדברים לפני הפרסום.

במחיצתם של רבותינו גדולי ומנהיגי הדור שליט"א

אברהם גרינצייג: חבר מועצת חכמי התורה הגאון הגדול רבי דוד יוסף הגיע הערב למחנה ציפורית בצפון, שם נשא דברי חיזוק וקבלת עול מלכות שמים בפני מאות חיילים נרגשים.

צילום: הכנסת אורחים רשב"י מירון

IMG_20231108_021731_838.jpg
 
משה ויסברג: מתנדבי הכנסת אורחים רשב"י מירון הפועלים מידי ערב בבסיסי הצבא ועורכים ארוחות מפנקות לחיילים תוך קירוב לבבות, זכו הערב להתברך בחמימות מחבר המועצת הגר"ד יוסף אשר הגיע במיוחד לבסיס בצפון בכדי לשאת דברי חיזוק ואמונה בפני למעלה מ-1,200 חיילים

F-XUK26WkAAtmY_.jpg
 

"צריכים ללמוד"​

מרן הראשל"צ רבי יצחק יוסף בקריאת חירום לבני הישיבות​

מרן הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף שליט״א בקריאת חירום לבני הישיבות במלאות השלושים לרצח הקדושים • בחורי הישיבות צריכים ללמוד בהתמדה ושקידה בתענית דיבור להצלחת החיילים ואנשי מערכת הביטחון שיחזרו לביתם בריאים בגוף ובנפש.


מרן הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף שליט"א בקריאת חירום לבני הישיבות​

הראשון לציון מרן רבי יצחק יוסף שליט"א ביקר אמש בכותל המערבי, וקיים את ישיבת הרבנות הראשית בסמוך, הרב נשא דברים ופנה לבני הישיבות שיתפללו למען שלום החיילים שיחזרו לשלום לביתם. לאחר מכן נשא תפילה בכותל להצלחתם.

 
IMG_20231106_192427_685.jpg
מי זה מאחורי מרן הרש"ל שליט"א
 
סוכנות הידיעות 'Erem News' מאבו דאבי מפרסמת את דברי מרן ראש הישיבה הגר"מ מאזוז במכתבו לרה"מ בנימין נתניהו ולראשי מערכת הביטחון.
סוכנות הידיעות מפרסמת את הדברים תחת הכותרת: ""הפצץ בתי חולים ובתי ספר בלי מבוכה", מכתב קשה מרב יהודי לנתניהו‌‌".
כזכור, במכתב נכתב כי אין כל מניעה להפציץ את בית החולים 'שיפא' ברצועת עזה, וכן גם יעדים דומים, למרות פגיעה אפשרית באזרחים "אין מניעה הלכתית ומוסרית, ואין מניעה משפטית, להפציץ את האויב לאחר אזהרה מספקת מראש. ואם בפעולה כזו ישפך דם נקיים, האשמה תחול רק על ראש המרצחים האכזריים ותומכיהם".
פורסם כי הוגשה תלונה במשטרה בעקבות הסתה נגד הרב בכלי תקשורת ערבים. ומסתמן כי תוצמד אבטחה למרן הגר"מ מאזוז.


InShot_20231118_204615833.jpg
 
נערך לאחרונה:
סוכנות הידיעות 'Erem News' מאבו דאבי מפרסמת את דברי מרן ראש הישיבה הגר"מ מאזוז במכתבו לרה"מ בנימין נתניהו ולראשי מערכת הביטחון.
מדהים איך מתיחסים לדבריו של רה"י בלבד
על אף שגם גדולי רבני הדתיים לאומים אמרו כך
 
'זופניק בכיכר': במהלך החג ראינו את יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי בביקור חג אצל הגאון רבי יהודה כהן ראש ישיבת 'יקירי ירושלים' וחבר מועצת חכמי התורה של ש"ס, ובנו הגאון הרב חנוך כהן מראשי ישיבת 'באר התלמוד'

הצג קובץ מצורף 12773
מי שרואה את התמונה הזו מתמיה.. על פשר התמונה של רבי חנוך על קיר הסוכה, נראה שזה בסוכתו של רבי יהודה אם כן תלה תמונת בנו בסוכתו עם כיתוב מוריך? אולי רוצה להורות בזה לבחורי ישיבתו שיכירו וידעו כי הוא מוריך ולא אחר. ויש עוד להאריך בזה ולא עת כעת.
 
חזור
חלק עליון