א. מנליה שאסור לאכול (ראיתי באחד מעלוני פסקי ההלכות לפורים שכתב להתיר לאכול אח"כ שוב עם משפחתו עפ"ד המשנ"ב שסעודת פורים יש לעשותה ברבים,, ומותר להצטרף איתם כנראה בשבילם)
ב. מנין שמועיל מחשבתו וכי בדאו' עסקינן (ול"ד), וממ"נ מי שיאכל בבוקר חביתה עם גבינה (היינו דבר מועט) יועיל לו לסעודת פורים בלא שכיון לזה?, וכ"ת כיון שלא אכל בשר ל"ח סעודת פורים הרי אין חיוב לאכול בשר לכו"ע וכן הוא דבר ראוי ולא חובה מן הדין.
ויל"ע