• ניתן לשלוח יישובים בתורת מרן רבינו עובדיה יוסף זלה"ה, שיודפסו בע"ה בקובץ בית יוסף מהדורת תשפ"ה למייל: office@moreshet-maran.com בקובץ וורד, עד לחג השבועות תשפ"ד, אין התחייבות לפרסום, והרשות נתונה לערוך את הדברים לפני הפרסום.

דברי חיזוק מגדולי ישראל לאור המצב, תשרי תשפ"ד

תפילה על הנצורים והשבויים מספר הכלבו סימן קמ

דין ברכה ערוכה על כל קהלות הקודש
מצלאין אנחנא ותבעין רחמי קדם אלוה שמיא מריא דרחמי בספר אורייתא דכתיבין ביה תלת עשר מכילן דרחמי ה' ה' אל רחום וחנון ארך אפים ורב חסד ואמת נוצר חסד לאלפים נושא עון ופשע וחטאה, ונקה ינקה לשבים וארך אפים לשובבים השוכן בין חיות וכרובים העושה שלום בין שביבים ורביבים העונה בעת צרות ובצרות האל הפועל גבורות העונה להולכי מדברות העונה לחבוש בבית האסורין העונה לחולה המיוסר ביסורין העונה להולכי ימים בין גלים ומשברים הקרוב לכל קוראיו המשלם שכר טוב ליריאיו המרפא מכאובים המחבש לעצבים הוא ימלא רחמים טובים וקרובים להושיע ולהרגיע להבטיח להניח לפנות ולפדות לכונן ולחנן למלט ולפלט כל קהלות הקודש אשר ביד פריצים באו ובבתי כלאים החבאו הזועקים ביד צרים הנואקים ברטט וצירים ממשא מלך ושרים מלך ברחמיו ירחמם מלך בחסדיו מעפר הצרור יקימם ומאשפות הדלות ירומם מלך ברחמיו יריצם מבורם ויתירם ממאסרם ויפתחם ממסגרם ויתנם לרחמים לפני כל שוביהם ויוציא למרחב רגלם וישובו בשלום לבתיהם ועוד ישליון באהליהם הם ונשיהם ובניהם ובנותיהם וטפם וכל אשר להם האל המבורך יברך ברכותיהם וישלח ברכה והצלחה בכל מעשי ידיהם יושב קדם ישיבם לקדמותם ורבו כמו רבו במשכנותם ומראשיתם ייטיב אחריתם ולא יוסיפו עוד בני עולה לענותם ויקיים בנו ובהם מקראות הכתובים (ישעיה מט, ז) כה אמר ה' גואל ישראל קדושו לבזה נפש למתעב גוי לעבד מושלים מלאכים יראו וקמו שרים וישתחוו למען ה' אשר נאמן קדוש ישראל ויבחרך, ועוד כתוב (שם מט, ט) לאמור לאסירים צאו לאשר בחושך הגלו על דרכים ירעו ובכל שפיים מרעיתם, ועוד כתיב (שם מא, יב) תבקשם ולא תמצאם אנשי מצותך יהיו כאין וכאפס אנשי מלחמתך, ועוד כתוב (שם מא, טז) תזרם ורוח תשאם וסערה תפיץ אותם ואתה תגיל בי"י בקדוש ישראל תתהלל, ועוד כתוב (זכריה ח, יג) והיה כאשר הייתם קללה בגוים בית יהודה ובית ישראל כן אושיע אתכם והייתם ברכה אל תראו תחזקנה ידיכם וכל אחינו בית ישראל יהיו בכלל הברכה החיים והשלום וכן יהי רצון ונאמר אמן.
 
תפילה על הנצורים והשבויים מספר הכלבו סימן קמ

דין ברכה ערוכה על כל קהלות הקודש
מצלאין אנחנא ותבעין רחמי קדם אלוה שמיא מריא דרחמי בספר אורייתא דכתיבין ביה תלת עשר מכילן דרחמי ה' ה' אל רחום וחנון ארך אפים ורב חסד ואמת נוצר חסד לאלפים נושא עון ופשע וחטאה, ונקה ינקה לשבים וארך אפים לשובבים השוכן בין חיות וכרובים העושה שלום בין שביבים ורביבים העונה בעת צרות ובצרות האל הפועל גבורות העונה להולכי מדברות העונה לחבוש בבית האסורין העונה לחולה המיוסר ביסורין העונה להולכי ימים בין גלים ומשברים הקרוב לכל קוראיו המשלם שכר טוב ליריאיו המרפא מכאובים המחבש לעצבים הוא ימלא רחמים טובים וקרובים להושיע ולהרגיע להבטיח להניח לפנות ולפדות לכונן ולחנן למלט ולפלט כל קהלות הקודש אשר ביד פריצים באו ובבתי כלאים החבאו הזועקים ביד צרים הנואקים ברטט וצירים ממשא מלך ושרים מלך ברחמיו ירחמם מלך בחסדיו מעפר הצרור יקימם ומאשפות הדלות ירומם מלך ברחמיו יריצם מבורם ויתירם ממאסרם ויפתחם ממסגרם ויתנם לרחמים לפני כל שוביהם ויוציא למרחב רגלם וישובו בשלום לבתיהם ועוד ישליון באהליהם הם ונשיהם ובניהם ובנותיהם וטפם וכל אשר להם האל המבורך יברך ברכותיהם וישלח ברכה והצלחה בכל מעשי ידיהם יושב קדם ישיבם לקדמותם ורבו כמו רבו במשכנותם ומראשיתם ייטיב אחריתם ולא יוסיפו עוד בני עולה לענותם ויקיים בנו ובהם מקראות הכתובים (ישעיה מט, ז) כה אמר ה' גואל ישראל קדושו לבזה נפש למתעב גוי לעבד מושלים מלאכים יראו וקמו שרים וישתחוו למען ה' אשר נאמן קדוש ישראל ויבחרך, ועוד כתוב (שם מט, ט) לאמור לאסירים צאו לאשר בחושך הגלו על דרכים ירעו ובכל שפיים מרעיתם, ועוד כתיב (שם מא, יב) תבקשם ולא תמצאם אנשי מצותך יהיו כאין וכאפס אנשי מלחמתך, ועוד כתוב (שם מא, טז) תזרם ורוח תשאם וסערה תפיץ אותם ואתה תגיל בי"י בקדוש ישראל תתהלל, ועוד כתוב (זכריה ח, יג) והיה כאשר הייתם קללה בגוים בית יהודה ובית ישראל כן אושיע אתכם והייתם ברכה אל תראו תחזקנה ידיכם וכל אחינו בית ישראל יהיו בכלל הברכה החיים והשלום וכן יהי רצון ונאמר אמן.
בבית הכנסת ממזרח שמש בית שמש של ר' משה אבוטבול אומרים את זה כל יום לפני מנחה
 
אז אולי תגיד כן גם על מצעד הגאווה ועוד... זה ברור שאפשר לומר כן גם על דור המבול שלא למדו ולא ידעו... ועל סדום שלא ידעו... ועל חטא העגל שחשבו שמשה רבינו עזב אותם, אבל יש מושג שהיה להם ממי ללמוד ולא למדו... כידוע, ולכן נענשו.
ובודאי מי שנלחם בתורה ממש בגילוי יד [שמסיר מחיצות ונלחם בתורה] צריך לבדוק אחריו אם הוא יהודי או שנשמתו היא ערב רב כמו שאומר הרב זמיר כהן.
היום לפי שלמדתי בפוסקים הם לא 100% תינוקות שנישבו ביד הגויים ולא יודעים מאומה, אלא הם חצי חצי דהיינו הם יודעים שהתורה אוסרת, הם יודעים שהדת נגד זה, אבל הם לא רוצים להאמין בתורה... אלא חושבים שהעולם נברא מאליו... זה נקרא כמו אפיקורוס...
נכון שצריך וחייב ללמד עליהם זכות על כל יהודי באשר הוא, אבל זה ברור שיש מושג "ולא תקיא הארץ אתכם בטמאכם אותה" זה המציאות לפי שיש להם ממי ללמוד ולא לומדים...
אבל עכ"פ לא באתי לעורר קטרוג חלילה רק לעורר את ישראל לתשובה, משום שהרבה שואלים שאלות איפה אלוקים היה בשואת שמחת תורה? ואני שאלתי איפה הם היו שה' היה בשמחת תורה?... וד"ל.
אנחנו לא מבינים בחשבונות שמיים... ואנחנו (אני בכל אופן) גם לא רוצים שיבואו איתנו מהשמים במידה כנגד מידה, כמה פעמים לא כיוונו בתפילה, כמה פעמים קמנו אחרי זמן קריאת שמע, ועוד הרבה מצוות שאדם דש בעקביו, בואו נמליץ רק טוב על עם ישראל, כולם יודעים שמה שהיה שם במסיבה... אבל לא צריך להשמיץ בשער בת רבים, אומנם יש צדיקים שאומרים כל מיני כאלו דברים ולהם יש באמת זכות כזו כי הם יודעים איך לכוון את העם לתשובה ולפשפוש במעשים, אבל מי אנחנו שנגיד למה זה קרה, וברור לי מעל לכל ספק שבשניות שלפני שהרגו אותם, או פצעו אותם הם הרהרו בתשובה עם כל הדיבורים שלהם, הכל עד המוות בעיניים, כשזה מגיע, כולם מבינים מהי האמת, בכל מקרה הרגו אותם רק בגלל שהם יהודים ורק על זה מגיע להם שנמליץ עליהם זכויות ונתפלל על הפצועים ונקבל על עצמנו ונלמד גם לזכות ההרוגים שנהרגו על קידוש ה'.
 
רבותי, לא מתאים כל השיח הזה.
כתוב במדרש שוחר טוב על פרק עט בתהילים, על הפסוק: נָתְנ֡וּ אֶת־נִבְלַ֬ת עֲבָדֶ֗יךָ מַ֭אֲכָל לְע֣וֹף הַשָּׁמָ֑יִם בְּשַׂ֥ר חֲ֝סִידֶ֗יךָ לְחַיְתוֹ־אָֽרֶץ׃ והובא ברש"י: "בשר חסידיך" - והלא רשעים היו? - אלא משקבלו פורענותם הרי הם 'חסידים', וכן הוא אומר (דברים כה) ונקלה אחיך כיון שלקה אחיך הוא. כן מפורש באגדה. עכ"ל.
 
חזק ביותר!!!!!
דעת תורה להאזנה על כל המצב מהרב יחיאל יעקבזון
מחזק מאוד ומרגיע
לדעת מה מסתתר מאחורי הדברים שנאמרים
ומי באמת אשם????
שווה הקשבה
 

קבצים מצורפים

  • שיעור חיזוק שנמסר על ידי הרב יחיאל יעקבסון-מלחמת חרבות ברזל.zip
    6.3 MB · צפיות: 21
חזור
חלק עליון