מרן אור עינינו
Member
בהליכות עולם ח"ב עמ' פ"ו [בלק אות א'] האריך מרן אור עינינו זצ"ל שאינו חוזר, ודלא כמרן השו"ע, דסב"ל עיש"ב.
אולם בחזו"ע ברכות עמ' ש"ו פסק 'למעלה' שחוזר וכדעת מרן השו"ע, ובהערות 'לא דן כלל בענין זה' אלא בענינים אחרים בנושא זה, ולא כתב מדוע חזר בו ממה שכתב בהליכות עולם.
השאלה היא האם זה בגדר 'חזרה' או שהעיקר לדעתו היא כמשנה ראשונה ששם האריך בטוט"ד.
בהלכה ברורה בסי' רי"ד פסק שחוזר וכדעת השו"ע, וכתב שמרן זצ"ל 'חזר בו' מההליכות עולם, ולא עמד בנקודה זו שמרן זיע"א לא האריך בחזו"ע, ולכאורה אין כאן 'חזרה'.
האם יש למישהו ידיעה מה דעת מרן שליט"א בברכות החדש כת"י בסי' רי"ד שעוד לא נדפס.
אולם בחזו"ע ברכות עמ' ש"ו פסק 'למעלה' שחוזר וכדעת מרן השו"ע, ובהערות 'לא דן כלל בענין זה' אלא בענינים אחרים בנושא זה, ולא כתב מדוע חזר בו ממה שכתב בהליכות עולם.
השאלה היא האם זה בגדר 'חזרה' או שהעיקר לדעתו היא כמשנה ראשונה ששם האריך בטוט"ד.
בהלכה ברורה בסי' רי"ד פסק שחוזר וכדעת השו"ע, וכתב שמרן זצ"ל 'חזר בו' מההליכות עולם, ולא עמד בנקודה זו שמרן זיע"א לא האריך בחזו"ע, ולכאורה אין כאן 'חזרה'.
האם יש למישהו ידיעה מה דעת מרן שליט"א בברכות החדש כת"י בסי' רי"ד שעוד לא נדפס.