יצחק כהן הי"ו
Well-known member
אותו חכם אמר שהוא הגיע דרך גוגללא הבנתי מילה
אז אמרתי שגם אותו צריך להכניס להגרלה
אותו חכם אמר שהוא הגיע דרך גוגללא הבנתי מילה
כמה שיותר חברה יותר טובלמה צריך 20 אלף משתתפים?
כמה הספקתה לצרף עד עכשיו
ב"ה בזכות הפעילות המתמשכת בפורום של חברינו הותיקים וגם שלי הקטן זכינו והפורום הוא מקום של כבוד בקרב דורשי ה', הדרך האמיתית להביא ציבור היא בעיקר להעלות את הרמה של הפורום וכך לגרום שכל מי שמבקר בפורום ירשם וישאר, זה חשוב לעניין אנשים חדשים, אבל באותה מידה ואף יותר חשוב, לגרום להם להצטרף ולהישאר.
ישר כח על הרצון והיוזמה.
ר' שילה היקר, הוא לא בא לתקוף אף אחד, סה"כ בא לדרבן את הציבור.
אני בטוח שגם אתה חפץ בזה.
זה לא סותר את ההירתמות המיוחדת שלך ושל כל מי שהיה שותף להקמת הפורום...
יש לו כוונה טובה, הוא סה"כ רוצה לעזור ולסייע, ואיכפת לו מהעניין.
מחילה שעניתי כך, לצערי חברי פורום מסוים שלא אזכיר את שמו גרם לי לסגל קצת הרגלים בעייתיים, אני בטוח שכוונתך לטובה, איישר חילך.מחילה אם נפגעתה
לבינתיים צירפתי עוד אחד
ישר כוח עצום ורבמחילה שעניתי כך, לצערי חברי פורום מסוים שלא אזכיר את שמו גרם לי לסגל קצת הרגלים בעייתיים, אני בטוח שכוונתך לטובה, איישר חילך.
ומי ישלם על הפרסום?לכאורה יש לומר שכל אלו שרואים את הלווין במוצאי שבת הם תלמידים ואוהבים את תורתו של מרן הרשל"צ נר"ו וכל אלו שלא נמנים על תלמידיו מן הסתם שפחות רואים את הלווין לכן אפשר לבקש מדר וסוחרת שיפרסמו את הפורום בכתובית בתחתית המסך
''אינשי דלא מעלי''אני מחובר כבר הרבה זמן לפורום, ואני חושב שכמות המשתתפים בפורום היא מאוד קטנה, אין לנו אפי' אלף,
יש פה מון נושאים חשובים שחובה וצריך לפרסם אותם,
יש המון אברכים , בחורי ישיבות, ות"ח, שאני בטוח שהם יהנו מהפורום הזה, רק הבעיה היא שהם לא יודעים עליו,
השאלה היא איך מפרסמים את הפורום וגורמים למצטרפים חדשים?
כעת זו הזדמנות מכיוון שאנו בבין הזמנים שאז הציבור יותר פעיל באתרים,
רק יש בעיה שאם ניתן לכולם להצטרף אולי יתחברו לפה אינשי דלא מעלי דאינם הולכים בדרכם של מרן זצוק"ל ומרן הראש"ל שליט"א ויהיה פה בלאגן וירד הרמה של הפורום.
למי שיש רעיונות איך להגדיל את הפורום ליותר משתמשים בלי לפגוע ברמה הגבוהה שלו נשמח שיכתוב כאן לתועלת הציבור בפרט ובכלל.
הצג קובץ מצורף 3028
@קורסיה @יצחק משען @בנימין לוריא @אושרי רביב @מוישי ס"ט @Boris.b @ראובן יוסף מיארה @שילה אפרהימי @ישיבישער של מרן @לביא @נוריאל @נורמה @נתנאל קנתן @אהרן כהן @אמת ליעקב @יקותיאל ישראל
חושבני שעדיין יש בחורי ישיבות ואברכים שלא יודעים מה זה מייל ומה זה פורום ושקועים בעמלה של תורה בלי שום גישה למחשב. אשריהם!אני מחובר כבר הרבה זמן לפורום, ואני חושב שכמות המשתתפים בפורום היא מאוד קטנה, אין לנו אפי' אלף,
יש פה מון נושאים חשובים שחובה וצריך לפרסם אותם,
יש המון אברכים , בחורי ישיבות, ות"ח, שאני בטוח שהם יהנו מהפורום הזה, רק הבעיה היא שהם לא יודעים עליו,
השאלה היא איך מפרסמים את הפורום וגורמים למצטרפים חדשים?
כעת זו הזדמנות מכיוון שאנו בבין הזמנים שאז הציבור יותר פעיל באתרים,
רק יש בעיה שאם ניתן לכולם להצטרף אולי יתחברו לפה אינשי דלא מעלי דאינם הולכים בדרכם של מרן זצוק"ל ומרן הראש"ל שליט"א ויהיה פה בלאגן וירד הרמה של הפורום.
למי שיש רעיונות איך להגדיל את הפורום ליותר משתמשים בלי לפגוע ברמה הגבוהה שלו נשמח שיכתוב כאן לתועלת הציבור בפרט ובכלל.
הצג קובץ מצורף 3028
@קורסיה @יצחק משען @בנימין לוריא @אושרי רביב @מוישי ס"ט @Boris.b @ראובן יוסף מיארה @שילה אפרהימי @ישיבישער של מרן @לביא @נוריאל @נורמה @נתנאל קנתן @אהרן כהן @אמת ליעקב @יקותיאל ישראל
אני חושב שכדאי לתת את הדעת,לענ"ד הנקודות להצלחת הפורום היא:
הרב התולעת כותב כל כך יפה ונכון. למה יש רק לייקים ואין תגובה מחברי הצוות?אני חושב שכדאי לתת את הדעת,
שישנם כאן גולשים ו/או חברים שאינם בהכרח מזוהים הלכתית / השקפתית עם מרן רבינו עובדיה זי"ע, או עם בנו מרן הראש"ל שליט"א,
ואעפ"כ הם נכנסים לכאן, מתעניינים וקוראים, משקיעים בהודעות, ומביעים את עצמם.
לפעמים זה מרגיש לנו: 'הי, זה פורום למורשת מרן'! מה זה הדיבורים האלה?!
אבל חשוב להבין, שפורום, כשמו כן הוא, הוא במה פתוחה להבעת דעות.
אין ספק שלא ניתן לסבול זלזול במרן זצ"ל או במרן הגר"י שליט"א.
אבל חשוב להבין, שדעות שונות ומגוונות - מעלות את רמת הפורום והשיח, ולא להיפך.
אם כל הודעה תבחן לגופה, המשא ומתן עליה יתאפשר בכבוד ובעין טובה, ולא מתוך רצון לצייר את השני כמתקיף וכאחד שמנסה לחבל -
זה ימשוך לפורום החשוב הזה עוד הרבה אברכים, ספרדים ואשכנזים, תלמידי מרן ושאינם, תלמידי הראש"ל ושאינם, ישוטטו רבים ותרבה הדעת.
אני שוב חוזר: אי אפשר להתקיף את מרן ובנו, ולצפות ליחס מכיל. אבל אפשר להעלות דעות אחרות, רבנים נוספים, ולדון במשנתם בדרך ארץ.
הודעות שמקנטרות ומתקטננות על כל איזכור או סדר האיזכורים של הגר"מ מאזוז או הגר"א סאלים - אינן משביחות את הפורום, אלא מרחיקות ציבור מגוון, ומצמצמות מאוד את הגיוון והתועלת שאפשר להפיק מכיוונים שונים ומבתי מדרש אחרים.
והנלענ"ד כתבתי.
בתודה ובהערכה רבה למנהלים היקרים העושים ככל יכולתם להצלחת ושגשוג הפורום הקדוש הזה.
הרה"ג @מורשת מרן , אשמח לחוות דעתך על הדברים.
יורשה לי להצטרף לכל הנ"ל בכל לב, ולא נראה שיש סתירה לכל האמור בפורום מרומם זה.אני חושב שכדאי לתת את הדעת,
שישנם כאן גולשים ו/או חברים שאינם בהכרח מזוהים הלכתית / השקפתית עם מרן רבינו עובדיה זי"ע, או עם בנו מרן הראש"ל שליט"א,
ואעפ"כ הם נכנסים לכאן, מתעניינים וקוראים, משקיעים בהודעות, ומביעים את עצמם.
לפעמים זה מרגיש לנו: 'הי, זה פורום למורשת מרן'! מה זה הדיבורים האלה?!
אבל חשוב להבין, שפורום, כשמו כן הוא, הוא במה פתוחה להבעת דעות.
אין ספק שלא ניתן לסבול זלזול במרן זצ"ל או במרן הגר"י שליט"א.
אבל חשוב להבין, שדעות שונות ומגוונות - מעלות את רמת הפורום והשיח, ולא להיפך.
אם כל הודעה תבחן לגופה, המשא ומתן עליה יתאפשר בכבוד ובעין טובה, ולא מתוך רצון לצייר את השני כמתקיף וכאחד שמנסה לחבל -
זה ימשוך לפורום החשוב הזה עוד הרבה אברכים, ספרדים ואשכנזים, תלמידי מרן ושאינם, תלמידי הראש"ל ושאינם, ישוטטו רבים ותרבה הדעת.
אני שוב חוזר: אי אפשר להתקיף את מרן ובנו, ולצפות ליחס מכיל. אבל אפשר להעלות דעות אחרות, רבנים נוספים, ולדון במשנתם בדרך ארץ.
הודעות שמקנטרות ומתקטננות על כל איזכור או סדר האיזכורים של הגר"מ מאזוז או הגר"א סאלים - אינן משביחות את הפורום, אלא מרחיקות ציבור מגוון, ומצמצמות מאוד את הגיוון והתועלת שאפשר להפיק מכיוונים שונים ומבתי מדרש אחרים.
והנלענ"ד כתבתי.
בתודה ובהערכה רבה למנהלים היקרים העושים ככל יכולתם להצלחת ושגשוג הפורום הקדוש הזה.
הרה"ג @מורשת מרן , אשמח לחוות דעתך על הדברים.
אני חושב שכדאי לתת את הדעת,
שישנם כאן גולשים ו/או חברים שאינם בהכרח מזוהים הלכתית / השקפתית עם מרן רבינו עובדיה זי"ע, או עם בנו מרן הראש"ל שליט"א,
ואעפ"כ הם נכנסים לכאן, מתעניינים וקוראים, משקיעים בהודעות, ומביעים את עצמם.
לפעמים זה מרגיש לנו: 'הי, זה פורום למורשת מרן'! מה זה הדיבורים האלה?!
אבל חשוב להבין, שפורום, כשמו כן הוא, הוא במה פתוחה להבעת דעות.
אין ספק שלא ניתן לסבול זלזול במרן זצ"ל או במרן הגר"י שליט"א.
אבל חשוב להבין, שדעות שונות ומגוונות - מעלות את רמת הפורום והשיח, ולא להיפך.
אם כל הודעה תבחן לגופה, המשא ומתן עליה יתאפשר בכבוד ובעין טובה, ולא מתוך רצון לצייר את השני כמתקיף וכאחד שמנסה לחבל -
זה ימשוך לפורום החשוב הזה עוד הרבה אברכים, ספרדים ואשכנזים, תלמידי מרן ושאינם, תלמידי הראש"ל ושאינם, ישוטטו רבים ותרבה הדעת.
אני שוב חוזר: אי אפשר להתקיף את מרן ובנו, ולצפות ליחס מכיל. אבל אפשר להעלות דעות אחרות, רבנים נוספים, ולדון במשנתם בדרך ארץ.
הודעות שמקנטרות ומתקטננות על כל איזכור או סדר האיזכורים של הגר"מ מאזוז או הגר"א סאלים - אינן משביחות את הפורום, אלא מרחיקות ציבור מגוון, ומצמצמות מאוד את הגיוון והתועלת שאפשר להפיק מכיוונים שונים ומבתי מדרש אחרים.
והנלענ"ד כתבתי.
בתודה ובהערכה רבה למנהלים היקרים העושים ככל יכולתם להצלחת ושגשוג הפורום הקדוש הזה.
הרה"ג @מורשת מרן , אשמח לחוות דעתך על הדברים.
האנשים הם לא העיקר, אלא הדרך.תחשבו על זה
האם רשכבה"ג מרן הרב עובדיה זי"ע היה מרעיף אהבה על מרן הרב סלים שליט"א (ע"י כאפות החיבה...) לאחר הצטרפותו להנהגה ולמועצת חכמי התורה או שהוא היה דש ונזכר בעבר ומתקיף אותו בלווין וכו'
האם זה האדרת יהדות ספרד בעובדה שלראשונה עולם הישיבות על גווניו מתחיל להתאגד סביב הנהגה של חבר נשיאות מועצחה"ת שליט"א בהם ישיבות מסוימות שרצו שרק מנהיג ליטאי יקבע להם....
האם זה יפריח את עולם האברכים אם ייפתחו עוד ועוד קהילות, בתי יעקב לבנות וסמינרים (מה שלא הצליח עד עכשיו...)
האם מרן זי"ע שמח בשמים מכל ההתקדמות והעצמאות של הציבור הספרדי ע"י גאוני עולם תלמידי חכמים שליט"א
האם מרן הרב סלים שליט"א והרב זעפרני שליט"א מוקירים ומעריכים את מרן? האם הם לומדים ומלמדים את תורתו?
בקיצער האם אזכורם הוא הורדת איכות מורשת מרן או הביטוי הכי חזק למורשת מרן שפועלת...(כמובן אחרי מרן הרב יצחק שליט"א...)
תחשבו על זה
האם רשכבה"ג מרן הרב עובדיה זי"ע היה מרעיף אהבה על מרן הרב סלים שליט"א (ע"י כאפות החיבה...) לאחר הצטרפותו להנהגה ולמועצת חכמי התורה או שהוא היה דש ונזכר בעבר ומתקיף אותו בלווין וכו'
האם זה האדרת יהדות ספרד בעובדה שלראשונה עולם הישיבות על גווניו מתחיל להתאגד סביב הנהגה של חבר נשיאות מועצחה"ת שליט"א בהם ישיבות מסוימות שרצו שרק מנהיג ליטאי יקבע להם....
האם זה יפריח את עולם האברכים אם ייפתחו עוד ועוד קהילות, בתי יעקב לבנות וסמינרים (מה שלא הצליח עד עכשיו...)
האם מרן זי"ע שמח בשמים מכל ההתקדמות והעצמאות של הציבור הספרדי ע"י גאוני עולם תלמידי חכמים שליט"א
האם מרן הרב סלים שליט"א והרב זעפרני שליט"א מוקירים ומעריכים את מרן? האם הם לומדים ומלמדים את תורתו?
בקיצער האם אזכורם הוא הורדת איכות מורשת מרן או הביטוי הכי חזק למורשת מרן שפועלת...(כמובן אחרי מרן הרב יצחק שליט"א...)
האנשים הם לא העיקר, אלא הדרך.
אם הדרך של מרן ממשיכה - אדרבה ואדרבה, אבל כשהופכים את מי שהולך כמרן כבלעב'ת, ואת השניים מגזע הארי, אז איבדנו את כל הרעיון. ואדרבה, יש כאלו שמרגישים, בצדק, שהשתלטו להם על הבית.
וכי מה זה משנה האם אבותיו הוא או עצמו נולדו בארצות המזרח, אם ההשקפה היא אחרת.
זה שמזכירים את מרן פה ושם, תודה רבה להם, מרן לא צריך את הכבוד הזה.
העיקר זו דרכו, ההשקפתית, ובעיקר ההלכתית.
וע"ע חוברת פסקי הלכה שהוציאו בחודש האחרון.
ברור שבתוך כל המערכת יש עשבים שוטים וטיפשים של כל מיני קנעקרים שמה שחשוב להם הכי בעולמם להיראות טוב ליד השכנים האשכנזים (שבתוך ליבם בזים להם...) ואותם צריך לסלק.האנשים הם לא העיקר, אלא הדרך.
אם הדרך של מרן ממשיכה - אדרבה ואדרבה, אבל כשהופכים את מי שהולך כמרן כבלעב'ת, ואת השניים מגזע הארי, אז איבדנו את כל הרעיון. ואדרבה, יש כאלו שמרגישים, בצדק, שהשתלטו להם על הבית.
לפי הספרים של הגר"ש זעפרני זה לא נראה שהולך אחר פסקיו של מרן.ברור שבתוך כל המערכת יש עשבים שוטים וטיפשים של כל מיני קנעקרים שמה שחשוב להם הכי בעולמם להיראות טוב ליד השכנים האשכנזים (שבתוך ליבם בזים להם...) ואותם צריך לסלק.
אבל רוב הציבור שהולך היום אחרי מרן הרב סלים שליט"א והגאון הגדול ר"ש זעפרני שליט"א מוקיר באמת את מרן ורבים מאלו הולכים אחר הוראותיו רק שהם רוצים מסגרת ישיבתית שמתאימה לסגנון שהתרגלו אליה בישיבה ואותם אנו צריכים להעריך להוקיר ולייקר שירגישו בבית ולא יצטרכו לרעות בשדות זרים.