• מעוניינים להכניס את הספר שלכם או לרכוש את ״אוצר החכמה״? שלחו מייל לכתובת: otzar@moreshet-maran.com
  • בשורה משמחת: בעז"ה עומד לצאת לאור בימים הקרובים ילקוט יוסף ברכות חלק א' החדש. מחיר מוזל לקבוצות הנרשמים מראש (כגון כוללים, קהילות, בתי כנסת וכדו'), לפרטים והרשמה יש לפנות למרכז למורשת מרן במייל: y@moreshet-maran.com

הגדלת החברים בפורום 'מורשת מרן' - כמות מול איכות!

כמות או איכות - הצביעו!


  • סה"כ בוחרים
    29
כמה הספקתה לצרף עד עכשיו

ב"ה בזכות הפעילות המתמשכת בפורום של חברינו הותיקים וגם שלי הקטן זכינו והפורום הוא מקום של כבוד בקרב דורשי ה', הדרך האמיתית להביא ציבור היא בעיקר להעלות את הרמה של הפורום וכך לגרום שכל מי שמבקר בפורום ירשם וישאר, זה חשוב לעניין אנשים חדשים, אבל באותה מידה ואף יותר חשוב, לגרום להם להצטרף ולהישאר.

ישר כח על הרצון והיוזמה.
ר' שילה היקר, הוא לא בא לתקוף אף אחד, סה"כ בא לדרבן את הציבור.
אני בטוח שגם אתה חפץ בזה.
זה לא סותר את ההירתמות המיוחדת שלך ושל כל מי שהיה שותף להקמת הפורום...
יש לו כוונה טובה, הוא סה"כ רוצה לעזור ולסייע, ואיכפת לו מהעניין.
מחילה אם נפגעתה
לבינתיים צירפתי עוד אחד
מחילה שעניתי כך, לצערי חברי פורום מסוים שלא אזכיר את שמו גרם לי לסגל קצת הרגלים בעייתיים, אני בטוח שכוונתך לטובה, איישר חילך.
 
לכאורה יש לומר שכל אלו שרואים את הלווין במוצאי שבת הם תלמידים ואוהבים את תורתו של מרן הרשל"צ נר"ו וכל אלו שלא נמנים על תלמידיו מן הסתם שפחות רואים את הלווין לכן אפשר לבקש מדר וסוחרת שיפרסמו את הפורום בכתובית בתחתית המסך
 
לכאורה יש לומר שכל אלו שרואים את הלווין במוצאי שבת הם תלמידים ואוהבים את תורתו של מרן הרשל"צ נר"ו וכל אלו שלא נמנים על תלמידיו מן הסתם שפחות רואים את הלווין לכן אפשר לבקש מדר וסוחרת שיפרסמו את הפורום בכתובית בתחתית המסך
ומי ישלם על הפרסום?
 
מלב זאת, כשפורום בשם ״כללי״ עושה את העבודה, זה נותן תחושה כאילו זה חלק מהפורום ולא ״חדר קפה״.
בתור הצעה, עדיף שיקרא ״חדר קפה״.
צריך לתת קצת עניינים של "החדר קפה", כמו שהגדירו את זה כאן בעבר, אבל כמובן שהרוח המובילה, תהיה רוח תורנית.
וכעת יש "חדר קפה" רשמי...
 

אני מחובר כבר הרבה זמן לפורום, ואני חושב שכמות המשתתפים בפורום היא מאוד קטנה, אין לנו אפי' אלף,
יש פה מון נושאים חשובים שחובה וצריך לפרסם אותם,
יש המון אברכים , בחורי ישיבות, ות"ח, שאני בטוח שהם יהנו מהפורום הזה, רק הבעיה היא שהם לא יודעים עליו,
השאלה היא איך מפרסמים את הפורום וגורמים למצטרפים חדשים?
כעת זו הזדמנות מכיוון שאנו בבין הזמנים שאז הציבור יותר פעיל באתרים,
רק יש בעיה שאם ניתן לכולם להצטרף אולי יתחברו לפה אינשי דלא מעלי דאינם הולכים בדרכם של מרן זצוק"ל ומרן הראש"ל שליט"א ויהיה פה בלאגן וירד הרמה של הפורום.

למי שיש רעיונות איך להגדיל את הפורום ליותר משתמשים בלי לפגוע ברמה הגבוהה שלו נשמח שיכתוב כאן לתועלת הציבור בפרט ובכלל.


הצג קובץ מצורף 3028
@קורסיה @יצחק משען @בנימין לוריא @אושרי רביב @מוישי ס"ט @Boris.b @ראובן יוסף מיארה @שילה אפרהימי @ישיבישער של מרן @לביא @נוריאל @נורמה @נתנאל קנתן @אהרן כהן @אמת ליעקב @יקותיאל ישראל
''אינשי דלא מעלי''
נסחפת
 

אני מחובר כבר הרבה זמן לפורום, ואני חושב שכמות המשתתפים בפורום היא מאוד קטנה, אין לנו אפי' אלף,
יש פה מון נושאים חשובים שחובה וצריך לפרסם אותם,
יש המון אברכים , בחורי ישיבות, ות"ח, שאני בטוח שהם יהנו מהפורום הזה, רק הבעיה היא שהם לא יודעים עליו,
השאלה היא איך מפרסמים את הפורום וגורמים למצטרפים חדשים?
כעת זו הזדמנות מכיוון שאנו בבין הזמנים שאז הציבור יותר פעיל באתרים,
רק יש בעיה שאם ניתן לכולם להצטרף אולי יתחברו לפה אינשי דלא מעלי דאינם הולכים בדרכם של מרן זצוק"ל ומרן הראש"ל שליט"א ויהיה פה בלאגן וירד הרמה של הפורום.

למי שיש רעיונות איך להגדיל את הפורום ליותר משתמשים בלי לפגוע ברמה הגבוהה שלו נשמח שיכתוב כאן לתועלת הציבור בפרט ובכלל.


הצג קובץ מצורף 3028
@קורסיה @יצחק משען @בנימין לוריא @אושרי רביב @מוישי ס"ט @Boris.b @ראובן יוסף מיארה @שילה אפרהימי @ישיבישער של מרן @לביא @נוריאל @נורמה @נתנאל קנתן @אהרן כהן @אמת ליעקב @יקותיאל ישראל
חושבני שעדיין יש בחורי ישיבות ואברכים שלא יודעים מה זה מייל ומה זה פורום ושקועים בעמלה של תורה בלי שום גישה למחשב. אשריהם!
 
לענ"ד הנקודות להצלחת הפורום היא:
אני חושב שכדאי לתת את הדעת,
שישנם כאן גולשים ו/או חברים שאינם בהכרח מזוהים הלכתית / השקפתית עם מרן רבינו עובדיה זי"ע, או עם בנו מרן הראש"ל שליט"א,
ואעפ"כ הם נכנסים לכאן, מתעניינים וקוראים, משקיעים בהודעות, ומביעים את עצמם.
לפעמים זה מרגיש לנו: 'הי, זה פורום למורשת מרן'! מה זה הדיבורים האלה?!
אבל חשוב להבין, שפורום, כשמו כן הוא, הוא במה פתוחה להבעת דעות.
אין ספק שלא ניתן לסבול זלזול במרן זצ"ל או במרן הגר"י שליט"א.
אבל חשוב להבין, שדעות שונות ומגוונות - מעלות את רמת הפורום והשיח, ולא להיפך.
אם כל הודעה תבחן לגופה, המשא ומתן עליה יתאפשר בכבוד ובעין טובה, ולא מתוך רצון לצייר את השני כמתקיף וכאחד שמנסה לחבל -
זה ימשוך לפורום החשוב הזה עוד הרבה אברכים, ספרדים ואשכנזים, תלמידי מרן ושאינם, תלמידי הראש"ל ושאינם, ישוטטו רבים ותרבה הדעת.
אני שוב חוזר: אי אפשר להתקיף את מרן ובנו, ולצפות ליחס מכיל. אבל אפשר להעלות דעות אחרות, רבנים נוספים, ולדון במשנתם בדרך ארץ.
הודעות שמקנטרות ומתקטננות על כל איזכור או סדר האיזכורים של הגר"מ מאזוז או הגר"א סאלים - אינן משביחות את הפורום, אלא מרחיקות ציבור מגוון, ומצמצמות מאוד את הגיוון והתועלת שאפשר להפיק מכיוונים שונים ומבתי מדרש אחרים.
והנלענ"ד כתבתי.
בתודה ובהערכה רבה למנהלים היקרים העושים ככל יכולתם להצלחת ושגשוג הפורום הקדוש הזה.

הרה"ג @מורשת מרן , אשמח לחוות דעתך על הדברים.
 
אני חושב שכדאי לתת את הדעת,
שישנם כאן גולשים ו/או חברים שאינם בהכרח מזוהים הלכתית / השקפתית עם מרן רבינו עובדיה זי"ע, או עם בנו מרן הראש"ל שליט"א,
ואעפ"כ הם נכנסים לכאן, מתעניינים וקוראים, משקיעים בהודעות, ומביעים את עצמם.
לפעמים זה מרגיש לנו: 'הי, זה פורום למורשת מרן'! מה זה הדיבורים האלה?!
אבל חשוב להבין, שפורום, כשמו כן הוא, הוא במה פתוחה להבעת דעות.
אין ספק שלא ניתן לסבול זלזול במרן זצ"ל או במרן הגר"י שליט"א.
אבל חשוב להבין, שדעות שונות ומגוונות - מעלות את רמת הפורום והשיח, ולא להיפך.
אם כל הודעה תבחן לגופה, המשא ומתן עליה יתאפשר בכבוד ובעין טובה, ולא מתוך רצון לצייר את השני כמתקיף וכאחד שמנסה לחבל -
זה ימשוך לפורום החשוב הזה עוד הרבה אברכים, ספרדים ואשכנזים, תלמידי מרן ושאינם, תלמידי הראש"ל ושאינם, ישוטטו רבים ותרבה הדעת.
אני שוב חוזר: אי אפשר להתקיף את מרן ובנו, ולצפות ליחס מכיל. אבל אפשר להעלות דעות אחרות, רבנים נוספים, ולדון במשנתם בדרך ארץ.
הודעות שמקנטרות ומתקטננות על כל איזכור או סדר האיזכורים של הגר"מ מאזוז או הגר"א סאלים - אינן משביחות את הפורום, אלא מרחיקות ציבור מגוון, ומצמצמות מאוד את הגיוון והתועלת שאפשר להפיק מכיוונים שונים ומבתי מדרש אחרים.
והנלענ"ד כתבתי.
בתודה ובהערכה רבה למנהלים היקרים העושים ככל יכולתם להצלחת ושגשוג הפורום הקדוש הזה.

הרה"ג @מורשת מרן , אשמח לחוות דעתך על הדברים.
הרב התולעת כותב כל כך יפה ונכון. למה יש רק לייקים ואין תגובה מחברי הצוות?
ואי משום חול המועד? חושבני שזה דבר האבד.
 
אני חושב שכדאי לתת את הדעת,
שישנם כאן גולשים ו/או חברים שאינם בהכרח מזוהים הלכתית / השקפתית עם מרן רבינו עובדיה זי"ע, או עם בנו מרן הראש"ל שליט"א,
ואעפ"כ הם נכנסים לכאן, מתעניינים וקוראים, משקיעים בהודעות, ומביעים את עצמם.
לפעמים זה מרגיש לנו: 'הי, זה פורום למורשת מרן'! מה זה הדיבורים האלה?!
אבל חשוב להבין, שפורום, כשמו כן הוא, הוא במה פתוחה להבעת דעות.
אין ספק שלא ניתן לסבול זלזול במרן זצ"ל או במרן הגר"י שליט"א.
אבל חשוב להבין, שדעות שונות ומגוונות - מעלות את רמת הפורום והשיח, ולא להיפך.
אם כל הודעה תבחן לגופה, המשא ומתן עליה יתאפשר בכבוד ובעין טובה, ולא מתוך רצון לצייר את השני כמתקיף וכאחד שמנסה לחבל -
זה ימשוך לפורום החשוב הזה עוד הרבה אברכים, ספרדים ואשכנזים, תלמידי מרן ושאינם, תלמידי הראש"ל ושאינם, ישוטטו רבים ותרבה הדעת.
אני שוב חוזר: אי אפשר להתקיף את מרן ובנו, ולצפות ליחס מכיל. אבל אפשר להעלות דעות אחרות, רבנים נוספים, ולדון במשנתם בדרך ארץ.
הודעות שמקנטרות ומתקטננות על כל איזכור או סדר האיזכורים של הגר"מ מאזוז או הגר"א סאלים - אינן משביחות את הפורום, אלא מרחיקות ציבור מגוון, ומצמצמות מאוד את הגיוון והתועלת שאפשר להפיק מכיוונים שונים ומבתי מדרש אחרים.
והנלענ"ד כתבתי.
בתודה ובהערכה רבה למנהלים היקרים העושים ככל יכולתם להצלחת ושגשוג הפורום הקדוש הזה.

הרה"ג @מורשת מרן , אשמח לחוות דעתך על הדברים.
יורשה לי להצטרף לכל הנ"ל בכל לב, ולא נראה שיש סתירה לכל האמור בפורום מרומם זה.
אם בכ"ז נראה לך שיש, נשמח שתביא דוגמא.
 
אני חושב שכדאי לתת את הדעת,
שישנם כאן גולשים ו/או חברים שאינם בהכרח מזוהים הלכתית / השקפתית עם מרן רבינו עובדיה זי"ע, או עם בנו מרן הראש"ל שליט"א,
ואעפ"כ הם נכנסים לכאן, מתעניינים וקוראים, משקיעים בהודעות, ומביעים את עצמם.
לפעמים זה מרגיש לנו: 'הי, זה פורום למורשת מרן'! מה זה הדיבורים האלה?!
אבל חשוב להבין, שפורום, כשמו כן הוא, הוא במה פתוחה להבעת דעות.
אין ספק שלא ניתן לסבול זלזול במרן זצ"ל או במרן הגר"י שליט"א.
אבל חשוב להבין, שדעות שונות ומגוונות - מעלות את רמת הפורום והשיח, ולא להיפך.
אם כל הודעה תבחן לגופה, המשא ומתן עליה יתאפשר בכבוד ובעין טובה, ולא מתוך רצון לצייר את השני כמתקיף וכאחד שמנסה לחבל -
זה ימשוך לפורום החשוב הזה עוד הרבה אברכים, ספרדים ואשכנזים, תלמידי מרן ושאינם, תלמידי הראש"ל ושאינם, ישוטטו רבים ותרבה הדעת.
אני שוב חוזר: אי אפשר להתקיף את מרן ובנו, ולצפות ליחס מכיל. אבל אפשר להעלות דעות אחרות, רבנים נוספים, ולדון במשנתם בדרך ארץ.
הודעות שמקנטרות ומתקטננות על כל איזכור או סדר האיזכורים של הגר"מ מאזוז או הגר"א סאלים - אינן משביחות את הפורום, אלא מרחיקות ציבור מגוון, ומצמצמות מאוד את הגיוון והתועלת שאפשר להפיק מכיוונים שונים ומבתי מדרש אחרים.
והנלענ"ד כתבתי.
בתודה ובהערכה רבה למנהלים היקרים העושים ככל יכולתם להצלחת ושגשוג הפורום הקדוש הזה.

הרה"ג @מורשת מרן , אשמח לחוות דעתך על הדברים.

אמת לאמיתה.
 
תחשבו על זה
האם רשכבה"ג מרן הרב עובדיה זי"ע היה מרעיף אהבה על מרן הרב סלים שליט"א (ע"י כאפות החיבה...) לאחר הצטרפותו להנהגה ולמועצת חכמי התורה או שהוא היה דש ונזכר בעבר ומתקיף אותו בלווין וכו'
האם זה האדרת יהדות ספרד בעובדה שלראשונה עולם הישיבות על גווניו מתחיל להתאגד סביב הנהגה של חבר נשיאות מועצחה"ת שליט"א בהם ישיבות מסוימות שרצו שרק מנהיג ליטאי יקבע להם....
האם זה יפריח את עולם האברכים אם ייפתחו עוד ועוד קהילות, בתי יעקב לבנות וסמינרים (מה שלא הצליח עד עכשיו...)
האם מרן זי"ע שמח בשמים מכל ההתקדמות והעצמאות של הציבור הספרדי ע"י גאוני עולם תלמידי חכמים שליט"א
האם מרן הרב סלים שליט"א והרב זעפרני שליט"א מוקירים ומעריכים את מרן? האם הם לומדים ומלמדים את תורתו?
בקיצער האם אזכורם הוא הורדת איכות מורשת מרן או הביטוי הכי חזק למורשת מרן שפועלת...(כמובן אחרי מרן הרב יצחק שליט"א...)
 
תחשבו על זה
האם רשכבה"ג מרן הרב עובדיה זי"ע היה מרעיף אהבה על מרן הרב סלים שליט"א (ע"י כאפות החיבה...) לאחר הצטרפותו להנהגה ולמועצת חכמי התורה או שהוא היה דש ונזכר בעבר ומתקיף אותו בלווין וכו'
האם זה האדרת יהדות ספרד בעובדה שלראשונה עולם הישיבות על גווניו מתחיל להתאגד סביב הנהגה של חבר נשיאות מועצחה"ת שליט"א בהם ישיבות מסוימות שרצו שרק מנהיג ליטאי יקבע להם....
האם זה יפריח את עולם האברכים אם ייפתחו עוד ועוד קהילות, בתי יעקב לבנות וסמינרים (מה שלא הצליח עד עכשיו...)
האם מרן זי"ע שמח בשמים מכל ההתקדמות והעצמאות של הציבור הספרדי ע"י גאוני עולם תלמידי חכמים שליט"א
האם מרן הרב סלים שליט"א והרב זעפרני שליט"א מוקירים ומעריכים את מרן? האם הם לומדים ומלמדים את תורתו?
בקיצער האם אזכורם הוא הורדת איכות מורשת מרן או הביטוי הכי חזק למורשת מרן שפועלת...(כמובן אחרי מרן הרב יצחק שליט"א...)
האנשים הם לא העיקר, אלא הדרך.
אם הדרך של מרן ממשיכה - אדרבה ואדרבה, אבל כשהופכים את מי שהולך כמרן כבלעב'ת, ואת השניים מגזע הארי, אז איבדנו את כל הרעיון. ואדרבה, יש כאלו שמרגישים, בצדק, שהשתלטו להם על הבית.
וכי מה זה משנה האם אבותיו הוא או עצמו נולדו בארצות המזרח, אם ההשקפה היא אחרת.
זה שמזכירים את מרן פה ושם, תודה רבה להם, מרן לא צריך את הכבוד הזה.
העיקר זו דרכו, ההשקפתית, ובעיקר ההלכתית.
וע"ע חוברת פסקי הלכה שהוציאו בחודש האחרון.
 
תחשבו על זה
האם רשכבה"ג מרן הרב עובדיה זי"ע היה מרעיף אהבה על מרן הרב סלים שליט"א (ע"י כאפות החיבה...) לאחר הצטרפותו להנהגה ולמועצת חכמי התורה או שהוא היה דש ונזכר בעבר ומתקיף אותו בלווין וכו'
האם זה האדרת יהדות ספרד בעובדה שלראשונה עולם הישיבות על גווניו מתחיל להתאגד סביב הנהגה של חבר נשיאות מועצחה"ת שליט"א בהם ישיבות מסוימות שרצו שרק מנהיג ליטאי יקבע להם....
האם זה יפריח את עולם האברכים אם ייפתחו עוד ועוד קהילות, בתי יעקב לבנות וסמינרים (מה שלא הצליח עד עכשיו...)
האם מרן זי"ע שמח בשמים מכל ההתקדמות והעצמאות של הציבור הספרדי ע"י גאוני עולם תלמידי חכמים שליט"א
האם מרן הרב סלים שליט"א והרב זעפרני שליט"א מוקירים ומעריכים את מרן? האם הם לומדים ומלמדים את תורתו?
בקיצער האם אזכורם הוא הורדת איכות מורשת מרן או הביטוי הכי חזק למורשת מרן שפועלת...(כמובן אחרי מרן הרב יצחק שליט"א...)

אתה צודק אני איתך בכל מילה אבל הציבור לא קונה את זה!
 
האנשים הם לא העיקר, אלא הדרך.
אם הדרך של מרן ממשיכה - אדרבה ואדרבה, אבל כשהופכים את מי שהולך כמרן כבלעב'ת, ואת השניים מגזע הארי, אז איבדנו את כל הרעיון. ואדרבה, יש כאלו שמרגישים, בצדק, שהשתלטו להם על הבית.
וכי מה זה משנה האם אבותיו הוא או עצמו נולדו בארצות המזרח, אם ההשקפה היא אחרת.
זה שמזכירים את מרן פה ושם, תודה רבה להם, מרן לא צריך את הכבוד הזה.
העיקר זו דרכו, ההשקפתית, ובעיקר ההלכתית.
וע"ע חוברת פסקי הלכה שהוציאו בחודש האחרון.

ישר כח על הדברים!
 
אולי ימחקו את ההודעה זו אבל:


כל מה שיש היום את עמלי תורה נשיא הקהילות ונשיא לא יודע מה.

זה בזכות מרן נקודה.
אני לא מרנסיט ולא זערפניס אבל יש לי את הדרך הנכונה.
אני ב"ה ספרדי בן תורה ההנהגה של מרן זיע"א עדיין נמצאת חיה וגם נושמת (ואילו הארגון שלכם: זכרונו לא לברכה)
 
האנשים הם לא העיקר, אלא הדרך.
אם הדרך של מרן ממשיכה - אדרבה ואדרבה, אבל כשהופכים את מי שהולך כמרן כבלעב'ת, ואת השניים מגזע הארי, אז איבדנו את כל הרעיון. ואדרבה, יש כאלו שמרגישים, בצדק, שהשתלטו להם על הבית.
ברור שבתוך כל המערכת יש עשבים שוטים וטיפשים של כל מיני קנעקרים שמה שחשוב להם הכי בעולמם להיראות טוב ליד השכנים האשכנזים (שבתוך ליבם בזים להם...) ואותם צריך לסלק.
אבל רוב הציבור שהולך היום אחרי מרן הרב סלים שליט"א והגאון הגדול ר"ש זעפרני שליט"א מוקיר באמת את מרן ורבים מאלו הולכים אחר פסקיו רק שהם רוצים מסגרת ישיבתית שמתאימה לסגנון שהתרגלו אליה בישיבה ואותם אנו צריכים להעריך להוקיר ולייקר שירגישו בבית ולא יצטרכו לרעות בשדות זרים.
ובעיקר לא לבוז ולהוריד מהכבוד של גדולי התורה בגלל כמה מעוותים שמסתובבים סביבם...
 
חזור
חלק עליון