ע"ם יצ"א
Member
התכוונתי לשמועה שהיו שיקולים של פיקוח נפש תוך - מדיניים שעמדו לנגד עינו הבדולח של מרן רבנו זצל.בהחלט ייתכן שבהתחלה מרן הלך אחר ההשקפה החרדית אשכנזית בנושאי פוליטיקה מדינית, ולאחר מכן גיבש דעה עצמאית
בנוגע למדוע הוא תמך בכך,בהחלט אנחנו לא רואים את הדברים מעיניו של גדול הדור, אך האמת ניתתנ להאמר ,כמו שמרן עצמו אמר,שהסכם אוסלו היה אסון גדול לעם ישראל
הערה: אם הכוונה ב"דברים שאינם ידועים וברורים לנו" לטענה המפורסמת שח"כ אחד הטעה אותו וכו', לענ"ד זה כיוון בעייתי כי ממה שאני יודע וחונכתי עליו גדול הדור בכוח התורה יכול לכוון לאמת גם אם מטעים אותו. ואולי זו השקפה לא נכונה וגם גדול הדור , בנושא שאינו תורני-הלכתי מובהק, יכול להיות מוטעה על ידי מומחים באותו מקצוע(כמו שמתרצים הרבה קושיות על קשיים בעובדות בנושאי מדע וטבע בתלמוד)

