לשון שכתבוה הפוס' גם אם היא חריפה אבל זה אמר שהיא לשון מקובלת בתוך מסגרת הויכוח, לשון שלא נכתבה ע"י הפוסקים זה אומר שהיא לשון שאינה מקובלת גם בעת הויכוח וגם בעת ה"את והב".
הדברים תמוהים, שהרי הפרשנות המקובלת לדברי הגמ' שם היא שאכן מדובר בטעות מדעית, [וכמו שכ' הראשונים לגבי ענייני רפואות ואסטרונומיה בחז"ל, עי' שו"ת הגאונים סי' שעו מרבי שרירא גאון, ורמב"ם במורה נבוכים ג, יד], ואם כן מ"ל טעות מדעית מ"ל טעות בפרשנות המשנה, הרי לא מדובר במילתא דתליא באבנתא דליבא כ"א טעותם נבעה מהעדר הכרת המציאות, ובאמת כבר קדם לו בזה בס' מכתב מאליהו [ח"ד עמוד 355 והלאה].
אם לא היו מוחקים כאן את כל המידע שנכתב על הרב משען שליט"א מזמן היינו יושבים ביחד במרפסת ושותים מוקצ'ינו
רק לא הבנתי איך ההר בא אל מוחמד
ולמה אתה צריך לחקור שנים מי זה הרב משען, הרי הכל מונח כאן על השולחן ?
אם לא היו מוחקים כאן את כל המידע שנכתב על הרב משען שליט"א מזמן היינו יושבים ביחד במרפסת ושותים מוקצ'ינו
רק לא הבנתי איך ההר בא אל מוחמד
ולמה אתה צריך לחקור שנים מי זה הרב משען, הרי הכל מונח כאן על השולחן ?