גם הכה"ח (ס' קנט ס"ק כא') כ' כן וזה פשוט למי שלמד את הסוגיא ולא צריך ראיה וכמ"ש לעיל,ושו"ר שכ"כ בהלכה ברורה ח"ח עמ' ש',
מה שכן אני מבין שהרב השואל כאן מיירי בלא הפסיק בנתיים (דאי הפסיק ודאי כב' צודק וכמו שכתבתי למעלה)
א"כ לא ברור שזה ברכה לבטלה דהא יכול לחזור וליטול מיד מכלי כשר, מה תאמר איך מברך לפני הנטילה אין בזה בעיה דכן צריך להיות מעיקר הדין וכמ"ש מרן סי' קנח', ואם משום דלא היה דעתו ליטול מכלי זה בזה טוען טוב הרב א.א
וכל זה זה מצד שהברכה לא קשורה לכלי אלא לטהרת הידים