שורה תחתונה הרב ללוש ביטל דעתו מפני הבנת מרן הגרי יוסף שליטא,מחילה מהגר"י לוי, הרשב"ץ ממש לא כתב בפירוש ששהחיינו קודם למין שבעה. גם בספרו של הרב א. מלכא ראיתי ששגה בזה.
מהרשב"ץ מקסימום יש דיוק לומר כן, וגם זה אינו מוכרח וכפי שהאריך בזה הגר"ש ללוש, והראש"ל טמנו ברמ'ז (את הדחייה) בשיעורו האחרון.
לא יודע מה כבודו מדבר.שורה תחתונה הרב ללוש ביטל דעתו מפני הבנת מרן הגרי יוסף שליטא,
ואם כן במסקנא מרן הרשלצ ותלמידיו אומרים אותו דבר שמברך על שבעה קודם ואין נפק''מ לכאו' מה ההבנה ביעבץ כי הרב יצחק שליט'א מרן אומר שהוא כן חולק על הפוסקים שהביא בחזו'ע
הרשלצ הביא הרשבץ בדקה 48מחילה מהגר"י לוי, הרשב"ץ ממש לא כתב בפירוש ששהחיינו קודם למין שבעה. גם בספרו של הרב א. מלכא ראיתי ששגה בזה.
מהרשב"ץ מקסימום יש דיוק לומר כן, וגם זה אינו מוכרח וכפי שהאריך בזה הגר"ש ללוש, והראש"ל טמנו ברמ'ז (את הדחייה) בשיעורו האחרון.
ראה מה שפלפלנו בזה בעמוד הראשון של הנושא.מחילה מהגר"י לוי, הרשב"ץ ממש לא כתב בפירוש ששהחיינו קודם למין שבעה. גם בספרו של הרב א. מלכא ראיתי ששגה בזה.
מהרשב"ץ מקסימום יש דיוק לומר כן, וגם זה אינו מוכרח וכפי שהאריך בזה הגר"ש ללוש, והראש"ל טמנו ברמ'ז (את הדחייה) בשיעורו האחרון.
תורה שבכתב עדיפא מכל שמועות שבעולם.
יש שמועות ויש עדויות ועי' הערה 15 בתמונהתורה שבכתב עדיפא מכל שמועות שבעולם.
יש שמועות ויש עדויות ועי' הערה 15 בתמונה
וכוונתי היתה שלא להסתכל על האומר דעה שניה ממך בצורה קיצונית ותו לא
על זה בדיוק כתבתי, שמרן בספרו כתב דברים ברורים, וגם אם הורה בע"פ אחרת זה אינו הסבר לדבריו, אלא פסק אחר.מתגובתך נראה שחשבת שבאתי להכריע וזה אינו אלא כמו שכתוב שמרן לא חזר בו אלא הבהיר דבריו
אתה אוחז כך והחכמים בגיליון לא ככה והכלל הזה לא חד משמעי והבאתי דבריהם והבוחר יבחרעל זה בדיוק כתבתי, שמרן בספרו כתב דברים ברורים, וגם אם הורה בע"פ אחרת זה אינו הסבר לדבריו, אלא פסק אחר.