לאפוקי ממאן דאמר אחרים...אז מדוע הרב יצחק מביא בספרו את הנוסח?
מה הכוונה?לאפוקי ממאן דאמר אחרים...
אז למה פסק כן בילקוט יוסף??בשבוע שעבר הייתי עם הרב יצחק בסיום מסכת והורה לומר קדיש על ישראל ואמר שכן הורה מרן זיע"א
למה מרן הרב יצחק השמיט את המיליםילקוט יוסף ביקור חולים ואבלות סימן ל - דיני קדיש ואזכרה
דהוא עתיד לחדתא עלמא, ולאחיא מתיא, ולשכללא היכלא, ולמפרק חייא, ולמבנה קרתא דירושלם, ולמעקר פולחנא נוכראה מארעא, ולאתבא פלחנא יקירא דשמיא להדרה וזיוה ויקרה, ויצמח פורקניה ויקרב משיחיה. בחייכון וכו'
ילקוט יוסף קצוש"ע אורח חיים סימן נו - דין עניית הקדיש על ידי הקהל ועוד מדיני הקדיש
לג. בנוסח הקדיש שאומרים אחר סיום מסכת, או אחר הקינות בתשעה באב, הנוסח הנכון הוא: דהוא עתיד לחדתא עלמא, ולאחיא מתיא, (ולאחאה מתיא -נראה שזה ט"ס שזה כפול ), ולשכללא היכלא, ולמפרק חייא, ולמבנה קרתא דירושלם, ולמעקר פולחנא נוכראה מארעא, ולאתבא פלחנא יקירא דשמיא להדרה וזיוה ויקרה, ויצמח פורקניה ויקרב משיחיה. בחייכון וכו'. [ילקו"י שם, תשס"ד, סימן נו הערה לג, עמו' תיג]
זה בפירוש לא הנוסח הספרדיאני רואה שיש משהו.
אבל זה לא מעומד.
פורטל הדף היומי: נוסח ההדרן
להורדת נוסח ההדרן כקובץ pdf / להורדת נוסח ההדרן בקובץ word אחר השלמת המסכתא יאמר זה ויועיל לשכחה בעזרת השם יתברך: הַדְרָן עֲלָךְ מַסֶּכֶת ______ וְהַדְרָךְ עֲלָן,...www.daf-yomi.com
מחילה אבל זה תערובת של הנוסח הספרדי והאשכנזי והחסידי (ויצמח פורקניה)
כן. פתח את הסידור ותקרא על ישראל...יש למישהו קדיש לסיום מסכת ע"פ נוסח הילקוט יוסף
איפה? קראתי את המכתב ולא ראיתי. וגם העד העיד בנו :אבל מרן שליט"א אומר שאם יודע לומר טוב את הקדיש יאמר את הקדיש של הסיום!
.בשבוע שעבר הייתי עם הרב יצחק בסיום מסכת והורה לומר קדיש על ישראל ואמר שכן הורה מרן זיע"א