אגב, מה שמאוד הפריע לי מלבד שיטת הפסיקה וכו', זה גם שינוי הדעות.
לא פעם אמרתי למישהו שיפתח ספר "הליכות שבת" בכל מקום שרוצה, ויראה שבמקום שכותב פסק ומביא את המקור מחזו"ע, הרי שבחזו"ע כתוב להיפך או עכ"פ בשונה ממה שנכתב כביכול בשמו. והרואה חושב שכך היא דעת מרן זצ"ל, וזה אינו.
הוא יכול לחלוק ולהביא את מרן זצ"ל שחולק, אבל לא להביא אותו כסייעתא לדבריו שאסור כשמרן כותב שמותר וטוב להחמיר...
לא פעם אמרתי למישהו שיפתח ספר "הליכות שבת" בכל מקום שרוצה, ויראה שבמקום שכותב פסק ומביא את המקור מחזו"ע, הרי שבחזו"ע כתוב להיפך או עכ"פ בשונה ממה שנכתב כביכול בשמו. והרואה חושב שכך היא דעת מרן זצ"ל, וזה אינו.
הוא יכול לחלוק ולהביא את מרן זצ"ל שחולק, אבל לא להביא אותו כסייעתא לדבריו שאסור כשמרן כותב שמותר וטוב להחמיר...
מכתב תגובה ומחאה בענין מכתב שהופץ ברשות הרבים ע"י הר' יקותיאל אוהב ציון
לפני כמה ימים הועלה כאן מכתב מחוצף, וכמובן נמחק ע"י המערכת. כעת קיבלתי מכתב של הגאון רבי אושרי אזולאי שליט"א, בו מגולל את הדברים ממבט תורני.
forum.moreshet-maran.com