אליהו שטיין
New member
הרב פסק בתחילת השיעור אתמול כדברי המאירי שבברכת השבח לא אמרינן שומע כעונה. כמה דקות אחרי זה אמר שהטעם שבברכת חתנים לא אמרינן שצריך להיות עובר לעשייתן [ול"צ לעשות חדר ייחוד] משום דהוה ברכת השבח.
והלא המנהג בכל תפוצות ישראל (וכמדומני כ"כ בילקוט יוסף) שהמסדר קידושין מוציא את החתן (וכלה) ברכת אירוסין ונישואין ולפ"ד המאירי אי אפשר?!
[הלואי שהייתי יכול לשאול את הרב! ולמה לא נותנים לגשת אל כבוד הראשל"צ?! זה ממש מאכזב.ועיין מש"כ באשכול של "התקרבות למרן" ]
והלא המנהג בכל תפוצות ישראל (וכמדומני כ"כ בילקוט יוסף) שהמסדר קידושין מוציא את החתן (וכלה) ברכת אירוסין ונישואין ולפ"ד המאירי אי אפשר?!
[הלואי שהייתי יכול לשאול את הרב! ולמה לא נותנים לגשת אל כבוד הראשל"צ?! זה ממש מאכזב.ועיין מש"כ באשכול של "התקרבות למרן" ]