אם תרשו לי לכתוב מה שנראה לי יצחק הקטן כבר שבועיים שאני מתאפק שלא לערער על התקנון, כדי שהוא יקלט היטב
אבל לענ"ד כשבא אחד וכותב מה שנראה לו היפך המקובל וכולם נותנים לו על הראש, אין צורך להשתיקו ולזורקו מהפורום, כיון שבד"כ אדם שכותב כאן כותב בעוד מקומות יותר ציבוריים [כמו עלון אור תורה] ששם אין מי שיתן לו על הראש ויתווכח איתו, וכאן לפחות הוא חטף וקיבל תשובות, שנכון שהוא הראה התעקשות, אבל זה יגרום לו לחשוב יותר טוב לפני שהוא יפרסם זאת בציבור
כמו לדוגמא שהיה כאן כוכב אחד [אולי אלעזר היה שמו] שכתב "תשובות" להוכיח בענין המעין שבע וכדו', ו'ירדו' עליו וכו', וזה יגרום לו לא לעשות לעצמו בזיונות לפרסם זאת במקום אחר וכ"ש להדפיס, ובפרט שרוב הקבצים לא מרשים לפרסם בצורה אנונימית
זאת ועוד, ה'יציאות' האלו טובות גם לנו שאנחנו מתחככים עם הציבור ומפרסמים את ההלכות של רבינו עובדיה, ולפעמים יכול בעל בית אחד צווחן לצעוק שאלה שהרב לא מוכן אליה והוא בלבל את כל השומעים, וכאשר כבר מראש שמענו את הטענות של הפלגנים הנ"ל כבר אנחנו מוכנים מראש מה עלול לצוץ.
ובאגב, מהנסיון אני יודע שאם מעלימים [מהצעירים בעיקר] את הצד השני, הם דוקא מסתקרנים לדעת מה הוא אומר, ואז הנפילה יותר קשה, כיון שהם הגיעו לשם בלי המסננת שלי, ולכן אני מראש אומר להם כך אמר רבינו עובדיה ויש דעות אחרות של חכם בן ציון [לדוג'] שטוען כך, ומביא ראיה מכאן, וזו תשובתו, והכל טוב. [ולא מזמן בא אלי בחור חשוב מהסס וחושש אם אענה לו וביקש שאסביר לו מה זה ימי נדה וימי זיבה ומה זה מקולקלת (שנזכר ברשב"ם בבתרא) ואני הראיתי לו שאני מסביר לו הכל פתוח וכך נחה דעתו]
ונקודה אחרונה לעת עתה, שאני כותב מהטבע שלי האישי אולי בגלל שאני הרבה עם צעירים, לעורר תמיד דברים שיגרמו למשא ומתן בתורה, ואני נהנה לפעמים [בעל פה כמובן, שמכירים אותי] לטעון בעצמי נגד רבינו עובדיה כדי שיתווכחו איתי ותתלבן ההלכה, וכן כאן שיש אחד שבא וכותב נגד רבינו וכולם מסתערים עליו זה הריתחא דאורייתא וזה דרכה של תורה ואת והב בסופה
ברוכים תהיו, ומחילה אם נטיתי מדרך ההנהלה ומדעת התורה הבהירה של אהובנו
@הרב שמעון ללוש ה' יאריך ימיו בטוב אכי"ר
הקטן יצחק משען