בביאור הלכה ד"ה (נושא אשה) כתב, וצריך עיון שכל זה אין נוהגין כלל (ח"א).
ובמשנ"ב דרשו (הערה 17) הביאו דבריו של הגר"ח קניבסקי שכתב, מי שאף פעם לא לובשת את כל תכשיטיה מחמת שאין מתאים לה וכד' אינה צריכה לשייר תכשיט ממה שרוצה ללבוש, כיון שכבר שיירה תכשיט, ואף שאין עושה זכר לחורבן שהרי כך דרכה תמיד, מ"מ לא תיקנו בכי האי גוונא.
ועיין עוד בספר הלכות חג בחג עמ' רל"ט: שבזמננו שאין הנשים הולכות אלא עם מעט תכשיטים כטבעת וצמיד אין חובה לשייר דבלאו הכי אין התכשיט שלם, ודייק כן מלשון השל"ה והמשנ"ב ע"ש.