נ.ב. צ'אט זה מאושר בנטפרי.
ב. איפה ראית צד להחמיר חוץ מזה שלא מצליחים באמת להגיע לכל המקומות וכו'. שבגלל זה באמת המנהג אצל יראים ושלמים להחמיר. אבל במציאות שכן מנקים והתנור שמור וכו', האם יש הבדל בין פירוליטי לבין רגיל?כמה הבדלים:
א. שימוש בתוך כד' שעות, שבתנור פירוליטי ל"צ
ב. שימוש בפסח, דאף דמרן זצוק"ל התיר מכח ס"ס וכד', ויש קצת מקום להחמיר, אבל בזה ההיתר הרבה יותר מרווח, ולכו"ע לכתחילה אפשר להשתמש בזה בפסח
ג. לגבי איסור, שאם השתמשו בתנור באיסור, כגון נבילה, בתנור פירוליטי יועיל הליבון, ובתנור רגיל לא (אגב, אציין שביחו"ד ח"ז כתב שאין להתיר בתנור רגיל שהשתמשו בו לאיסור, ואילו בשו"ת הראשל"צ כתב מרן שליט"א להתיר, וצ"ב).
לרב @אבי רביבואגב, אציין שביחו"ד ח"ז כתב שאין להתיר בתנור רגיל שהשתמשו בו לאיסור, ואילו בשו"ת הראשל"צ כתב מרן שליט"א להתיר, וצ"ב).
היכן? אשמח לשמוע.גם מרן זצ"ל כתב להתיר בשעת הדחק ובדיעבד
עיין היטב בדברי מרן שם.איפה ראית צד להחמיר
ח"ז סימן קלטהיכן? אשמח לשמוע.
אם כבר הזכרת את זה. על איזה מציאות התכוון הרב ללוש שאמר השתמשות בלי תבניות אלא ישירות על...תנור פירוליטי
בספר בהלכה ובאגדה כתב לגבי תנור פירוליטי, שאת המסילות והרשת יוציא ויגעיל ויצפה בנייר כסף. האם זה מעיקר הדין? ואם אדם לא איכפת לו להניח אותם בזמן הפעלת התוכנית הגבוהה, האם זה יועיל ויפטר מהגעלה ונייר כסף?forum.moreshet-maran.com
מה פירוש למה, כי על ידי שמגיע ל500 מעלות יוצא ידי חובת כל הדעות. ואף בתנור רגיל לא הסכימו להכשירו ואף מחכמי הספרדים כידוע.. הרב אור לציון, הרב מרדכי אליהו ועוד.. ראה ביחו"ד, ובחזו"ע.מה הדיון (לספרדים) בין אם מגיע לחום של ליבון חמור או לא. הרי בכל מקרה מרן זיע"א התיר ע"י המתנה של 24 שעות וניקיון והפעלה על החום המירבי. למה שכאן גם אם לא יגיע ל-500 למה שיהיה חומרא יותר מתנור רגיל?
לבשר וחלב התיר אפי' בן יומו, עיין באורל"צ ח"ה.הרב אור לציון
כן התכוונתי לענין פסחלבשר וחלב התיר אפי' בן יומו, עיין באורל"צ ח"ה.