תקרובת עבודה זרה בפאות, המציאות בהודו, תגובה לס' הכצעקתה של הרב יואל שילה

סטָטוּס
סגור לתגובות נוספות.
בוידאו רואים בדיוק מה שכתבתי. גם בתמליל שפורסם ע"י 'הישכם'. ההוכחה של הרב רובין היא גאונית והיא פשוטה בתכלית, רוב העולים למירון מגלחים שם את בניהם, רק בגלל שהם חושבים שזה טוב, וזה יביא להם ישועה. אין להם שמץ של מושג מהו מקור המנהג, מה הערעור עליו, מה טעם המנהג, וכו'.

קל וחומר בן בנו של קל וחומר לגבי ההינדים העובדי ע"ז, שאין להם שמץ של מושג מדוע הם מתגלחים שם, הדבר היחיד שהם יודעים שזה "טוב".

ובענין זה, הפיל אמיר דרומי את עצמו בפח, וטען שהרבנים יודעים את הטעם, וסומכים עליהם, ובדיוק כך נאמר לגבי הע"ז - שסומכים על ספרי הדת שלהם ועל הכמרים שלהם שאומרים שהטעם הוא הכנעה או היטהרות לפני האליל.
תפסיק לבלבל את המוח, עזוב אותנו
ההודים יודעים היטב למה מתגלחים וכמה הע"ז שלהם רוצה את זה, יותר טוב ממה שאתה יודע למה אתה כל כך נלחם בעד הפאות שנים רבות כל כך ומכרת נשמתך לסט"א.
 
לסיכום, אתה לועס שוב ושוב את ההתבכיינות של י"ש וחבריו שהם נרדפים ושהכל רק השמצות

זאת לא התבכיינות, זאת מציאות. רואים לאורך האשכול הזה כיצד אתה משמיץ בשפה גסה את הרב יואל שילה וחבריו הרבנים שכתבו את "הכצעקתה", ויתירה מכך - את גדולי הרבנים שהתירו את השיער ההודי, ללא שמץ של בושה.
 
מכל מה שכתבת כאן, הדבר היחיד שנכון הוא שהרב יואל שילה שליט"א הציג בפני הרב פוזן את החומר, ושאל מדוע לא יחזור בו, והרב פוזן ענה שהשלט הזה מלחיץ אותו. כל שאר הדברים שכתבת הם מדמיונך הפורה, גם בקשר להגר"י יצחק יוסף וגם בקשר לרב פוזן.

כל מה שכתבת, על סידור תפילה, על "צחק להם בפרצוף", על זה שהלכו לרב יצחק וסיפרו לו שעומדים לחתום - פשוט לא היה ולא נברא.

ולפני שתמציא עוד ועוד מסיפורי המתח שברשותך, אציין שיש הקלטה מכל המפגש עם הרב פוזן. והוא מוקלט כשהוא אומר שהוא יודע היטב שמחבר 'הישכם' וחבורתו הם חבורת שקרנים...

כותבי "הכצעקתה" הסבירו לרב פוזן על השלט הנ"ל, כמיטב ידיעתם, ולאחר מכן גם עשו "דוקטורט" על הנושא הזה ובדקו אותו לעומק, ושלחו לרב פוזן את הממצאים, והוא לא הגיב עד כה.
אתה רוצה הקלטה מה הרב פויזן אמר על יואל שילה וחביריו?
את הדוקטורט הזה כולנו מכירים אתם מפרסמים את זה בכל מקום אפשרי ובוליאו הוכיחו בדיוק איזה דוקטורט עשיתם לשלטים, משהו הזוי במיוחד, אני ממליץ בחום לקרוא את זה בוליאו ואח"כ במה שפרסמתם, מי שיקרא לא ירצה להסתכל עליכם יותר...
 
נערך לאחרונה:
בוידאו רואים בדיוק מה שכתבתי. גם בתמליל שפורסם ע"י 'הישכם'. ההוכחה של הרב רובין היא גאונית והיא פשוטה בתכלית, רוב העולים למירון מגלחים שם את בניהם, רק בגלל שהם חושבים שזה טוב, וזה יביא להם ישועה. אין להם שמץ של מושג מהו מקור המנהג, מה הערעור עליו, מה טעם המנהג, וכו'.

קל וחומר בן בנו של קל וחומר לגבי ההינדים העובדי ע"ז, שאין להם שמץ של מושג מדוע הם מתגלחים שם, הדבר היחיד שהם יודעים שזה "טוב".

ובענין זה, הפיל אמיר דרומי את עצמו בפח, וטען שהרבנים יודעים את הטעם, וסומכים עליהם, ובדיוק כך נאמר לגבי הע"ז - שסומכים על ספרי הדת שלהם ועל הכמרים שלהם שאומרים שהטעם הוא הכנעה או היטהרות לפני האליל.
ועל דא תברתהון, הרי זה סברא שהיא בדיוק נגדך, וזה בא לאסור באמת את כל הפאות. דהרי קיי"ל (עבודה זרה מ"ג ע"א) שמבין בטיב עבודה זרה ומשמשיה יכול לבטל ע"ז, אבל מי שאינו מבין אינו יכול לבטל. וממילא אחר שזה פשוט שהם עובדים לע"ז ואם מתשחוים לזה זה כבר נאסר. ומכיון שהם לא מבינים ביטב ע"ז ממילא אינם יכולים לבטל זאת, וגם קי"ל שע"ז אין לה ביטול ברוב.
ועל הטענה שאנשים לא יודעים למה מגלחים את בניהם במירון, יש כל כך הרבה הלכות ומנהגים שאנשים לא יודעים ומה זה קשור??
ועכ"פ חבל מאוד על הדיון כאן. זה נראה מאוד שיש כאן מטרה אחרת מלבד בירור ההלכה. וחבל ללכלך כאן את הפורום בדברי בלע וכיוצא בזה.
 
ובענין זה, הפיל אמיר דרומי את עצמו בפח, וטען שהרבנים יודעים את הטעם, וסומכים עליהם, ובדיוק כך נאמר לגבי הע"ז - שסומכים על ספרי הדת שלהם ועל הכמרים שלהם שאומרים שהטעם הוא הכנעה או היטהרות לפני האליל.
בדיוק בשביל זה יש בוילאו חומר רב מאוסף ענק של כמריהם ומומחיהם האמיתים שאומרים שזה קרבן ופולחן לע"ז וממש לא הטהרות כמו השקרים שלך ושל חבריך, אתה משקר כל כך הרבה בלי למצמץ, זה מדהים אותי כל פעם מחדש.
 
אם קראת את וילאו אז אתה אמור לדעת שיואל שילה וחבריו כלל לא "טעו בשיקול דעת" אלא התאמצו לזייף ולסלף את הנתונים ולסלף את ההלכה פשוטו כמשמעו ואין שום היגיון וצורך לקרוא להם "הרבנים המתירים".
ומרוב שהם כביכול יורדים לעומק של דעתו של האליל ושל הע"ז מה הוא אוהב ומה לא ומה העבודה האמתית שהוא רוצה ומה סתם טעות של עובדיו ועוד הגיגים טמאים כאלו (שאפילו הכמרים עצמם לא מאמינים ברצונו של הע"ז עד כדי כך...) ע"מ למצוא את הנוסחה להתיר את השיער הם הפכו את הכצעקתה לחוברת של מינות וכפירה ממש!! ומצווה וחובה לשורפה באש

הרבנים המתירים הם לא הרב יואל שילה, וגם לא חבריו הת"ח שכתבו את הכצעקתה. הם הגאון רבי שלמה זלמן אויערבאך, הגאון רבי משה פיינשטיין, הגאון רבי יוסף שלום אלישיב (בתשובתו הראשונה), הגאון רבי ישראל בעלסקי, הגאון רבי מנשה קליין, הגאון רבי חיים גריינמן, הגאון רבי יצחק עבאדי, הגאון רבי נחום רוטשטיין, הגאון רבי אשר וייס, הגאון רבי מנחם זכריה זילבר, הגאון רבי בן ציון הלוי וואזנר בשם אביו הגר"ש וואזנר, הגאון הרב יהודה אריה דינר, הגאון הרב צבי שבח רוזנבלט, הגאון רבי דוד מורגנשטרן, הגאון רבי מרדכי רובין, וכל תלמידי הגר"ש וואזנר שהעידו משמו להקל וכך מורים, הגרש"ז אולמן זצ"ל, הגרמ"ש קליין, הגרי"מ שטרן, והגרש"א שטרן.

ויש עוד רבים ששכחתי, כתבתי זאת על קצה המזלג.
 
ועל דא תברתהון, הרי זה סברא שהיא בדיוק נגדך, וזה בא לאסור באמת את כל הפאות. דהרי קיי"ל (עבודה זרה מ"ג ע"א) שמבין בטיב עבודה זרה ומשמשיה יכול לבטל ע"ז, אבל מי שאינו מבין אינו יכול לבטל. וממילא אחר שזה פשוט שהם עובדים לע"ז ואם מתשחוים לזה זה כבר נאסר. ומכיון שהם לא מבינים ביטב ע"ז ממילא אינם יכולים לבטל זאת, וגם קי"ל שע"ז אין לה ביטול ברוב.
ועל הטענה שאנשים לא יודעים למה מגלחים את בניהם במירון, יש כל כך הרבה הלכות ומנהגים שאנשים לא יודעים ומה זה קשור??

עשית סלט גדול מאוד, אני מקווה שלא השתבשת מהפרסומים לאסור.

א. הביטול אינו ביטול ברוב אלא כמו ביטול ע"י מכירה.

ב. על הצד שהם לא מבינים מה הם עושים, ממילא זה לא ע"ז, ואין צורך בביטול.

ג. הם לא משתחווים לשיער.

ד. הטענה על גילוח במירון רק מוכיחה שיש מציאות שאנשים באים להתגלח "כי זה טוב" ואינם יודעים מה הם עושים בזה כלל אלא מנהג אבותיהם בידיהם (וכפי שיש דיון גדול באחרונים אם על השיער ההודי י"ל מנהג אבותיהם בידיהם, ראה תשובה הגר"מ קליין ועוד).
 
בדיוק בשביל זה יש בוילאו חומר רב מאוסף ענק של כמריהם ומומחיהם האמיתים שאומרים שזה קרבן ופולחן לע"ז וממש לא הטהרות כמו השקרים שלך ושל חבריך, אתה משקר כל כך הרבה בלי למצמץ, זה מדהים אותי כל פעם מחדש.

בקבצים שהועלו לעיל ע"י הרב נוריאל עזרא, יש מענה על כל "הכמרים והמומחים האמיתיים", יעויין שם.

ויש לציין שגם הרב דונר הסכים שכל הכמרים אומרים פה אחד שהסיבה היא היטהרות והכנעה, ואף אחד לא העלה על דעתו שמדובר בקרבן.

ויש עוד לציין שגם הנוקטים לשונות של קרבן, מדובר בשיבוש של התרגום, וכוונתם להקרבה אישית, כמו (להבדיל אלפי הבדלות) אותו נזיר שאמר "אגלחך לשמים" וכל בר דעת מבין שאין כוונתו להקריב השיער כקרבן.
 
ואם אתה כ"כ מכיר את הגיגיו של יואל שילה אז אתה גם יודע כמה הוא נוטה לחלוק על גדולי ישראל (תופעה נפוצה אצל בעלי תשובה כמוהו) ולכן התיר מכונות גילוח והעדיף חשמל שיוצר בשבת על גנרטור ועוד כמה דברים שהצד השווה שבהם ההיפך מקדושה וצניעות ועוד היד נטויה...

בחיבור "הכצעקתה" אין שום מחלוקת על גדולי ישראל, אלא אדרבה מטרתו להצדיק את את כל גדולי ישראל שהתירו, שהם רוב מכריע מבין גדולי ישראל שעסקו בנושא וכתבו תשובות הלכתיות, כולל הגרי"ש אלישיב שכאשר תיארו בפניו את המציאות כפי שהיא וכפי שרואים כיום בתמונות ובסירטונים, פסק להתיר בפשטות.

גם מכונות גילוח התירו גדולי ישראל, וכולי עלמא מתגלחים במכונות גילוח, אלא שיש דיון מהי מכונה כשרה. וכפי שכתבתי, לרוב חיבוריו אין שום קשר לקדושה וצניעות, ואינו כמו מחבר הישכם שכל עיסוקו רק בזה יומם ולילה.
 
סטָטוּס
סגור לתגובות נוספות.
חזור
חלק עליון