בס"ד
בהליכות עולם ח"ג עמוד רי"ג, החמיר שאם היו אפרוחים על הסל גם בסוף בין השמשות, נידון כמוקצה.
וזה לכאורה נגד לשון המשנה שבת מג ע"א, בבית יוסף בסימן ש"ח סל"ט ובסימן ש"י ס"ז שנקטו "כל" בין השמשות.
אחר כך מצאתי שבחזו"ע שבת ג' עמוד קמ"ג לגבי אולם שמחות, נקט שם אם היו הפמוטות "כל בין השמשות".
האם מישהו יצא לו לברר עוד בדעת מרן זצ"ל לגבי אם צריך כל בין השמשות או רק בסוף?
מרן הראשל"צ דיבר בזה?
בהליכות עולם ח"ג עמוד רי"ג, החמיר שאם היו אפרוחים על הסל גם בסוף בין השמשות, נידון כמוקצה.
וזה לכאורה נגד לשון המשנה שבת מג ע"א, בבית יוסף בסימן ש"ח סל"ט ובסימן ש"י ס"ז שנקטו "כל" בין השמשות.
אחר כך מצאתי שבחזו"ע שבת ג' עמוד קמ"ג לגבי אולם שמחות, נקט שם אם היו הפמוטות "כל בין השמשות".
האם מישהו יצא לו לברר עוד בדעת מרן זצ"ל לגבי אם צריך כל בין השמשות או רק בסוף?
מרן הראשל"צ דיבר בזה?