יישר כח. וכדאי גם להוסיף מה שלא כתוב.א. בינתיים רוב הדברים כתובים לעיל.
ואולי אפילו להדפיסם ולהפיצם ביעקב.
אבל אינו עושה כדעת רבו,ב. בד"כ גם מי שיעשה כמו מה שנכתב בהתחלה - לא משתבש.
ומלבד זה התורה נעשית ח"ו כ2 תורות.
יישר כח. וכדאי גם להוסיף מה שלא כתוב.א. בינתיים רוב הדברים כתובים לעיל.
אבל אינו עושה כדעת רבו,ב. בד"כ גם מי שיעשה כמו מה שנכתב בהתחלה - לא משתבש.
"אַל תֹּאמַר לִכְשֶׁאִפָּנֶה אֶשְׁנֶה, שֶׁמָּא לֹא תִפָּנֶה"!וכן שאני אתפנה להוסיף את הדברים שכבר רשמתי עימדי
היכן בשבת ?בילקו"י תשפ"ד כתב להתיר לטלטל תוכי האכלת יד אך בשבת ח"ב (תשפ"ה) כתב לאסור וטעמו כיוון שלא גרע ממה שמרן זצ"ל אסר לטלטל כדור בשבת.
תוכל לבאר יותרמגבונים בין ילקוי שבת ב הישן לבין החדש
עמ' תקעח' ד"ה וע' בילקו"י ברכותהיכן בשבת ?
איפה כבודו ראה שלא חזר בו? כתב רק שמותר להאכיל, והשווה לדין משחק בשבת שמותר רק לקטנים, ובברכות התיר אף לגדולים. וז"ל בעמ' תקעח': "וע' ילקו"י ברכות א' שהבאנו להתיר לטלטל תוכי האכלת יד וכו' ומ"מ מרן אאמו"ר זיע"א בחזו"ע כתב גבי כדור דההיתר הוא רק לילדים קטנים, ולכאורה לא יהא דין בעלי חיים להתשעשע קל יותר מכדור, ולפיכך ההיתר בבע"ח אלו יהיה רק לקטנים או לגדולים אם הוא כדי להרגיע הקטנים מבכיים, או להאכלתם". מפורש הגביל את מה שכתב בברכות
בתחילה כתב לאסור מגבונים בשבת אלא אם כן מנייר ואחכ בשבת החדש ב כ' שאף בכל סוג של מגבונים העושה בחוזק אין בזה איסור.תוכל לבאר יותר
ועיין כאן.בתחילה כתב לאסור מגבונים בשבת אלא אם כן מנייר ואחכ בשבת החדש ב כ' שאף בכל סוג של מגבונים העושה בחוזק אין בזה איסור.
ע''ש כי איני מדייק בלשון וכותב מהזיכרון.
לא זכור לי בחדש, אבל לעיל הובאה הרשימה שהובאה בתחילת אחד הכרכים.יש דבר כזה את כל המקומות שמרן זיע"א חזר בו?
כמדומה שמרן שליט"א
כתב בזה בילקו"י החדש ?
זה מדובר על מקומות שמרן זצ"ל חזר בו (וראה כאן), והנושא כאן הוא מקומות שמרן שליט"א חזר בו.ב"ה מצאתי בילקו"י החדש בעמוד תשמט וז"ל
ודלא כמו שראיתי בקונטרס משנה אחרונה (והא לקט חזרות שחזר בו מרן מלכא זצ"ל) ע"ש
ויתפלל תפילת עמידה אחרי סוף זמן תפילה?!בכרך אחד (לענ״ד ברכות ק״ש) כתוב לקרוא ולחכות בגאל ישראל
לא לכאורה, אלא כך ההלכה בכה"ג.הרי לכאו' עדיף להתפלל ביחיד לפני סו"ז תפילה מאשר להתפלל בציבור אחרי סו"ז תפילה.