א. כל ההיתר של מרן זצ"ל ביבי"א ח"ט סי' מה על התנורים שאפו בהם חמץ בשאר השנה. אלו צירופים שעשה מרן זצ"ל כדי להתיר את התנורים הנ"ל מאחר ואין אפשרות ללבנם ליבון חמור, אז במציאות הזו התיר מרן זצ"ל. אך נראה שאין זה לכתחילה.
וכן מה שכתב בחזו"ע פסח א עמ' קלב והלאה להתיר התנורים, אבל התבניות הצריך מרן זצ"ל ליבון חמור, והשרשראות עצמם דינם כתבניות שצריכות ליבון חמור שזה 400 מעלות ומעלה למקילים.
ב. לעניין המצה שמורה, מי שמקפיד במצה שמורה לא יכול לאכול את העוגיות הנ"ל. וכל התירוצים שתירצו הרבנים החשובים הרב יצחק לוי שליט"א והרב ללוש שליט"א, הם רק כדי להעמיד את עיקר הדין שאין צורך להקפיד במצה שמורה בשאר ימות הפסח מלבד הלילה הראשון, וכן מה שהביאו בשם מרן הראש"ל שליט"א. אבל אחרי הכל רוב הציבור נוהג להקפיד בזה. ואין לזה שום פיתרון.
ג. וזה מלבד החומרי התפחה, אבקת אפיה ועוד..
למעשה - לבוא ולומר שמותר לאכול את העוגיות הנ"ל למי שמקפיד לאכול מצה עשירה, זו טעות. האם העוגיות הנ"ל מותרות באכילה למי שלא רגיל לאכול מצה עשירה? בודאי, יאכלו ענוים וישבעו.