זו לא שאלה עלי. כיון שכך אמר מרן פוסק הדור שליט"א. ובאמת צ"ב למה זה פחות מרבנות. ואולי ברבנות כן עושים לפי דעת מרן הב"יזה בוודאי לא פחות מרבנות וזה פשוט
ואם רבנות מותר ק''ו העדה''ח
היכן ראית כן?!וצע"ג שהרי זכורני שמרן שליט"א אמר שזה ספק טרף,
ראה כאן וכאן ועוד שם. (וכמדומני שהוזכר העניין בעוד כמה מקומות).זה בוודאי לא פחות מרבנות וזה פשוט
ואם רבנות מותר ק''ו העדה''ח
איזה?מה שאני יודע שהבשר הזה טעים עשרת מונים מהכשרים אחרים
איזה בשר או איזה הכשרים?איזה?
איזה בשר של איזו השגחה?איזה בשר או איזה הכשרים?
בד''ץ העדה החרדיתאיזה בשר של איזו השגחה?
של איזו חברת שיווק? שחיטה מקומית? קפוא?בד''ץ העדה החרדית
קפוא, של אורוקס (צבע שחור), ועוד חברה בצבע צהוב איני זוכר את שמה ותמיד היה משובח מאוד.של איזו חברת שיווק? שחיטה מקומית? קפוא?
באמת שלא קשור, אין על זה ויכוח כלל.כמאמר החכם "על טעם וריח אין להתווכח"...
אתה מתכוון בכללי לבשר בכשרות עד"חבאמת שלא קשור, אין על זה ויכוח כלל.
אלא אם כן אתה אוהב בשר של פרות זקנות יותר מעגלים.
עם כל אהבתי להרה"ג המרא דאתרא הרב שמעון ללוש שליט"א, אך הוא מפרש את דבריהם לא נכון.ולגופו של נידון, שאלתי את הרב ללוש, והשיב לי שנראה לו שודאי מרן שליט"א לא התכוון שאסור לאכול בשר עד"ח. שהרי עד אחד נאמן באיסורים. אלא כוונת מרן שליט"א שזה לא מהודר לספרדים.
ומרן רצה להחדיר גם שעד"ח לא ירד מן השמיים.
כנראה שדברים השתנו מאז למעליותא.אני שמעתי וראיתי את מרן הרב עובדיה זועק על כגון זה (זה היה בכשרות אחרת, אך אותו רעיון) שזה טרפה וכל מי שקנה מחנות פלונית וכו' יש להכשיר את הכלים.
וגם מדברי מרן שליט"א משמע שיש בזה בעיה. שהרי לדעת מרן הב"י זה בשר בעייתיעם כל אהבתי להרה"ג המרא דאתרא הרב שמעון ללוש שליט"א, אך הוא מפרש את דבריהם לא נכון.
אני שמעתי וראיתי את מרן הרב עובדיה זועק על כגון זה (זה היה בכשרות אחרת, אך אותו רעיון) שזה טרפה וכל מי שקנה מחנות פלונית וכו' יש להכשיר את הכלים.