לא הם רק תפסו את המשפט שמרן נהג להשתמש ומובא בספריו עיי' יבי"א ח"ו סי' מג' ועודלא ש"ס המציאו את זה?
לא הם רק תפסו את המשפט שמרן נהג להשתמש ומובא בספריו עיי' יבי"א ח"ו סי' מג' ועודלא ש"ס המציאו את זה?
הפלא היה אם זה היה יוצא באישורו ובפיקוחו.פלא שדבר כזה יצא ללא רשותו ופיקוחו של הגאון רבי אברהם סלים שליט"א
על כל שטות אתה צודקמחילה אבל הוא לא אחראי על כל שטות שיכתוב מי שכתב בעלון ששייך לוועד הבוגרים שלו.
בדיוק זה מה שאני מנסה להסביר לך,על כל שטות אתה צודק
אבל לכתוב דבר כזה ולהתבטא בצורה כ"כ מגעילה (סליחה על המילה אבל אין לי ביטוי אחר למה שעשה) ולבזות בצורה כ"כ מחפירה, זה בודאי דבר שאמור היה לעבור את פיקוחו!
אבל ח"ו שלא יהיה פה אי הבנה, אין לי שום שאלה על הגאון הגדול הרב סלים שליט"א...
נגד מה הבעיה בעיקר,
מה שכתבו על כבוד מדומה?
או מה שכתבו על שתלטנות הלכתית על ראשי עם קודש?
כי שני הדברים הללו כלל לא קשורים למרן זיע"א אשר החזיר עטרה ליושנה במלא מובן המילה.
או שהכונה על דבר שנכתב במקום אחר?
עיין סוכה נ"ו עמוד ב'. וד"לבדיוק זה מה שאני מנסה להסביר לך,
ישנו גוף חיצוני שאינו שייך לישיבתו ונקרא "וועד הבוגרים", הגוף ההוא הוציא את העלון הזה, פשיטא שהרב סאלים לא ראה את דברי ההבל הכתובים בו, ולכן אין האחריות עליו, אלא על הכותב בלבד.
שותא דמר לא ידענאעיין סוכה נ"ו עמוד ב'. וד"ל
אמת ויציב.גם עלון השיעור השבועי הוא גוף חיצוני שמביא כל שבוע את השיעור הגדול בתבל של מרן שליט"א
ומה בכך?
וכאן המקום להעיר על תיקון הכותרת, העלון הנ"ל לא יצא על ידי ישיבת מאור התורה, אלא על ידי וועד הבוגרים.
ישנו גוף חיצוני שאינו שייך לישיבתו ונקרא "וועד הבוגרים", הגוף ההוא הוציא את העלון הזה, פשיטא שהרב סאלים לא ראה את דברי ההבל הכתובים בו, ולכן אין האחריות עליו, אלא על הכותב בלבד.
פלא שדבר כזה יצא ללא רשותו ופיקוחו של הגאון רבי אברהם סלים שליט"א
בכל אופן אדם שכתב דבר זה הוא בודאי עתיד ליתן את הדין בשמים על ביזיון התורה לגדול הדור
ועוד הגדיל בחוצפתו הגדולה וברשעותו העצומה לכתוב שאולי כוונתם לטובה, כלומר שיתכן וגם כל כוונתם שלא לשם שמים וכו'... עפרא לפומייהו!
אין לו מחילה עד שיתחרט ויפרסם מכתב התנצלות לרבים מעומק הלב באמת, ויבקש מחילת מרן רבינו עובדיה זי"ע ובנו מרן הראשון לציון שליט"א
לא זכיתי להבין לאן אתה חותר ומה המטרה?כבודו שאל ומה בכך אז זה התשובה.
לא זכיתי להבין לאן אתה חותר ומה המטרה?
כבודו שאל ומה בכך אז זה התשובה.
אין הנידון דומה לראיה כלל.ושוב אני אומר זה כמו להגיד שהעלון השיעור השבועי כלל לא קשור למרן שליט"א
קו ההלכה נושא בגאון את תמונת מרן זיע"א ומצהיר שהוא ע"פ דרכו.במש''כ עם המו''ץ- הלא רוב האברכים לא אוכלים היתר מכירה ופפושדו ועוד כמה ענינים אע''פ שהרב היקל
זאת אומרת שיש אברכים שאע''פ שבדרך כלל הולכים אחר הרב אבל בדברים חמוריפ כחמץ וכיו''ב או הפס''ט לאחר השקיעה
הרבה מחמירים א''כ יש מקום גדול שאם שואל אברך שאלה להגיד לו את דעת הרב זצ''ל אבל שיש חולקים וכיו''ב ובעיקר בדינים דאורייתא כמו הפס''ט וכיו''ב.