• ניתן לשלוח יישובים בתורת מרן רבינו עובדיה יוסף זלה"ה, שיודפסו בע"ה בקובץ בית יוסף מהדורת תשפ"ה למייל: office@moreshet-maran.com בקובץ וורד, עד לחג השבועות תשפ"ד, אין התחייבות לפרסום, והרשות נתונה לערוך את הדברים לפני הפרסום.

מרן שליט"א בהסכמה תקיפה

סטָטוּס
סגור לתגובות נוספות.
זה שהם מספרים ככה זה לא אומר שזה נכון
אני באוזניים שלי שמעתי בבית של מרן רבינו מה הוא היה מדבר עליהם
וגם הם יודעים את זה טוב מאוד, רק עושים יחצנות לעצמם
אבל אסור לזלזל בשום רב ובשום ישיבה והנה דוגמא לחיבה ולאהבה של מרן על הרב מאזוז וכסא רחמים
 
הריני להודיע בזאת שאני מוחה מחאה נמרצת נגד עורכי אור תורה ונגד חברי מכון איש מצליח שפערו את פיהם המסואב על איש האלוקים מרן חכם יצחק יוסף שליט''א בדברי טינופת והבלים לא יאבה ה' סלוח להם, וחובה על כל בית ישראל תלמידי מרן שליט''א למחות בידם בתוקף שלא ניתפס בעוונם
 
נערך לאחרונה על ידי מנחה:
למרן היה הכרת הטוב מרובה לרב מאזוז על שעמד לצידו בשנים שרדפוהו.
אבל הרואה יראה שהסתייג מגישתו בכמה עניינים, ובפרט מדרך תלמידי ישיבתו המפורסמים ביותר, הגר"מ לוי זצ"ל, ולהבדיל חיים אמסלם. וכן מא' מרבני הישיבה לשעבר הרב ברדא.
שקר וכזב. אין קשר בינו לישיבה. וגם הרב מאזוז מסתייג ממנו.
הוא לימד בישיבה, ראה במכלול. ומגיע להשתתף בכל כנסיהם ויושב ראשונה במלכות.
 
הריני להודיע בזאת שאני מוחה מחאה נמרצת נגד עורכי עיתון אור תורה ונגד חברי מכון איש מצליח שפערו את פיהם המסואב על איש האלוקים מרן חכם יצחק יוסף שליט''א בדברי טינופת והבלים לא יאבה ה' סלוח להם, וחובה על כל בית ישראל תלמידי מרן שליט''א למחות בידם בתוקף שלא ניתפס בעוונם
בושה וחרפה אסור לבזות תלמידי חכמים
 
הריני להודיע בזאת שאני מוחה מחאה נמרצת נגד עורכי עיתון אור תורה ונגד חברי מכון איש מצליח שפערו את פיהם המסואב על איש האלוקים מרן חכם יצחק יוסף שליט''א בדברי טינופת והבלים לא יאבה ה' סלוח להם, וחובה על כל בית ישראל תלמידי מרן שליט''א למחות בידם בתוקף שלא ניתפס בעוונם
https://moreshet-maran.com/מאחורי-הקלעים-כך-נוצרה-שיחת-השלום-בין/ תראה את זה
 
הוא לא זילזל בכל הישיבה ורבניה, אלא מחה כנגד אלו שפערו פיהם.
ואני מבין איך אתה רק מוחה בו, ולא מוחה קודם כל בהם?!
כפי אמרתי כן צריך למחות בהם אבל הוא אמר כל אלה של מכון איש מצליח ואור תורה על זה מחיתי
וגם אם זה אברכים צעירים צריך למחות אבל אם זה בין גדולים אסור לנו להתערב
 
כפי אמרתי כן צריך למחות בהם אבל הוא אמר כל אלה של מכון איש מצליח ואור תורה על זה מחיתי
וגם אם זה אברכים צעירים צריך למחות אבל אם זה בין גדולים אסור לנו להתערב
הוא לא כתב "כל" זה הוספה שלך. הוא כתב חברי מכון איש מצליח ואור תורה שפערו פיהם, והיינו על אותם שפערו פיהם.
וגם אם זה לא כולם, אלה שלא מחו על זה והם חברים במכון נתפסים על זה טפי משאר אינשי.

ואם "כן" צריך למחות בהם. אז אני מצפה שבהודעה הבאה שלך תכתוב דברי מחאה על דבריהם.
 
מר @גלעד יצחקוב רציתי לשאול אם בכלל אתה יודע על מה אני מוחה? אתה ראית מה הם כתבו ואיך הם כתבו שאתה בכלל מתערב? אני מציע לך שתשב בשקט ותכיר את מקומך ואל תדבר בכלל לפני שאתה יודע על מה מדובר.
אני מסתפק אם להעלות לכאן את מה שהם כתבו, כי מצד אחד הם כדרכם עיוותו הרבה דברים ובוכים עם דמעות תנין את הבכי של הקוזק הנגזל, וצריך להשיב להם, מצד שני אני לא יכול לכתוב כאשר מסננים ומצנזרים לי את הדברים, זה נותן לי הרגשה לא טובה ומוציא לי את החשק לכתוב.
 
הריני מוחה בכל האברכים אשר מזלזלים בראשון לציון הרב יצחק יוסף שליט"א שאין להם זכות לחלוק על הרב יצחק!

אבל אין לזלזל בישיבת כסא רחמים ורבניה
 
מר @גלעד יצחקוב רציתי לשאול אם בכלל אתה יודע על מה אני מוחה? אתה ראית מה הם כתבו ואיך הם כתבו שאתה בכלל מתערב? אני מציע לך שתשב בשקט ותכיר את מקומך ואל תדבר בכלל לפני שאתה יודע על מה מדובר.
אני מסתפק אם להעלות לכאן את מה שהם כתבו, כי מצד אחד הם כדרכם עיוותו הרבה דברים ובוכים עם דמעות תנין את הבכי של הקוזק הנגזל, וצריך להשיב להם, מצד שני אני לא יכול לכתוב כאשר מסננים ומצנזרים לי את הדברים, זה נותן לי הרגשה לא טובה ומוציא לי את החשק לכתוב.
גם אם הם כתבו צריך למחות בהם ולא להאשים את כסא רחמים
 
הריני מוחה בכל האברכים אשר מזלזלים בראשון לציון הרב יצחק יוסף שליט"א שאין להם זכות לחלוק על הרב יצחק!

אבל אין לזלזל בישיבת כסא רחמים ורבניה
עוד הפעם אתה כותב שטויות
למה אין זכות לחלוק על הרב? יש לו מונופול על התורה? רק טיפש יכול לחשוב ככה, לא על זה בכלל הויכוח, ואני לא זלזלתי בכלל בכס"רח כמו שהעיר לך לנכון הרב שנקרא @ע"ה ס"ט , אתה לא מבין כלום ומדבר בלי קשר.
 
עוד הפעם אתה כותב שטויות
למה אין זכות לחלוק על הרב? יש לו מונופול על התורה? רק טיפש יכול לחשוב ככה, לא על זה בכלל הויכוח, ואני לא זלזלתי בכלל בכס"רח כמו שהעיר לך לנכון הרב שנקרא @ע"ה ס"ט , אתה לא מבין כלום ומדבר בלי קשר.
אתה זלזלת בהערות הקודמות בגלל זה הזכרתי את זה עכשיו
 
שימו לב בעמ' שקישרתי אליו לשון מאוד תקיפה בשם מרן זיע"א.

האמת היא שנראה מכאן שהרב משה לוי זצ"ל שינה את הדין עפ"י המציאות שגילו המדענים בימינו ונגד הוראות התנאים.
אמנם הוא כתב שכיוון שהוכיחו המדענים שאכן הכינים פרים ורבים נראה שכוונת התנאים שאמרו ההיפך היא שאינם פרים ורבים מזכר ונקבה בלבד כיוון שהביצה צריכה מלמולי זיעה ע"מ שתפרה.
וסה"כ נראה שאינו מתעלם מהמציאות שנגלתה לנו, אם אכן היא לא סותרת את דברי חז"ל וכבר הוא כתב שם אחר שהביא דברי המדענים: אולם עכ"ז עיקר הדין שמותר להרוג כינה בשבת בודאי הוא אמת ויציב וקיים לעד ואין אנו יכולים לפקפק בדברי חז"ל ואפילו יאמרו לנו על שמאל שהוא ימין מחוייבים אנו לקבל דבריהם עכ"ל.

זה בלי קשר למה שכתב מרן שליט"א שאין לומר שהאמוראים אינם הבינו דברי התנאים (אולם גם לזה אפשר לומר שכוונתו שהבינו דברי התנאים כפשוטם שכינים אינם פרים ורבים אבל כוונת התנאים היא כנ"ל. וזה גם דחוק לומר) עכ"פ אני הבנתי בטעותי מקריאה ראשונה שהרב משה לוי זצ"ל פסק עפ"י מה שגילו המדענים ונגד חכמינו ותמהתי. ולכן כתבתי כ"ז, להוציא מלב אדם אחר אם הבין כמוני
 
סטָטוּס
סגור לתגובות נוספות.
חזור
חלק עליון