• מעוניינים להכניס את הספר שלכם או לרכוש את ״אוצר החכמה״? שלחו מייל לכתובת: otzar@moreshet-maran.com

ספרי הרב אופיר מלכא באוצר החכמה??

סטָטוּס
סגור לתגובות נוספות.
@נוריאל
רעיון מצויין, בעז"ה

@לשמור ולעשות
מצב מעניין בהחלט ובעיני גם משמח שבסופו של דבר התורה מאחדת את כולנו
בכסא רחמים לא יכתבו היכן אפשר השיג ילקוט יוסף כי אין להם פורום.. ובהחלט התודה והברכה להרב מורשת מרן שפתח לנו את הפורום לבני תורה ההולכים בדרכו של מרן וכולנו צריכים להודות לו על כך תדיר
 
תמשיך תמשיך...
ואולי עכשיו תבין מה שלא הבנת קודם את דבריי:
כי באמת מצחיק ששואלים כאן שאלה כזאת, ובכסא רחמים לא יכתבו היכן אפשר להשיג ילקוט יוסף, אבל רק כאן יש שאלות מהסוג הזה

ב"ה פתחת כאן מחלקה לתמיכה טכנית של כסא רחמים.
ובכל אופן אינני דן לפסול או להכשיר, רק לשים לב למצב המעניין.
אני הבנתי מה כתבת אבל אכן לא מבין את דבריך בעניין יען אני לא מסכים עם הגישה.
אני לא רואה כל בעיה בזה. אדרבא.
 
@לשמור ולעשות
מצב מעניין בהחלט ובעיני גם משמח שבסופו של דבר התורה מאחדת את כולנו
בכסא רחמים לא יכתבו היכן אפשר השיג ילקוט יוסף כי אין להם פורום.. ובהחלט התודה והברכה להרב מורשת מרן שפתח לנו את הפורום לבני תורה ההולכים בדרכו של מרן וכולנו צריכים להודות לו על כך תדיר
גם כשיהיה להם פורום לא יכתבו זאת.
ואכמ"ל, ובפרט ערב יום הדין.
אבל הם עשו מעשים אשר לא יעשון כלפי מרן שליט"א בעל הילקו"י, וכלפי ספריו. ואין לטשטש האמת!!!
 
גם כשיהיה להם פורום לא יכתבו זאת.
ואכמ"ל, ובפרט ערב יום הדין.
אבל הם עשו מעשים אשר לא יעשון כלפי מרן שליט"א בעל הילקו"י, וכלפי ספריו. ואין לטשטש האמת!!!
לצערנו כמו בכל מחלוקת כל צד יטען שהצד השני הוא שלא בסדר. ולא מתוך שקר חלילה אלא שכל צד רואה וכואב את הרע לשיטתו שהשני עשה לו ואילו את הדברים שקשורים אליו הוא מקבל בסלחנות יותר.
הייתה תקופה יותר מתוחה בין הצדדים כעת נראה שיותר רגוע עלינו מוטל לדעתי יותר להרגיע את הרוחות, בכלל לא להזכיר מה שהיה אלא רק לחבק ולקרב ולא להיגרר לדרדר העניינים ובע"ה נזכה שיפסקו המחלוקות בעניין זה וגם אצל אחרים.
זה לא קל בפרט לתלמידים שרואים שלא מתנהגים לדעתם בכבוד לרבם אבל אני מאמין שאם רצון טוב ותפילה אפשר להצליח.
***אינני מעיר לך חלילה [פשוט לי שאני לא ראוי להוכיח אחרים] אלא שאני רואה שכואב לך ובנפשך הדבר ולכן חשוב לי לומר דעתי בצמוד להודעתך זו.
 
לצערנו כמו בכל מחלוקת כל צד יטען שהצד השני הוא שלא בסדר. ולא מתוך שקר חלילה אלא שכל צד רואה וכואב את הרע לשיטתו שהשני עשה לו ואילו את הדברים שקשורים אליו הוא מקבל בסלחנות יותר.
הייתה תקופה יותר מתוחה בין הצדדים כעת נראה שיותר רגוע עלינו מוטל לדעתי יותר להרגיע את הרוחות, בכלל לא להזכיר מה שהיה אלא רק לחבק ולקרב ולא להיגרר לדרדר העניינים ובע"ה נזכה שיפסקו המחלוקות בעניין זה וגם אצל אחרים.
זה לא קל בפרט לתלמידים שרואים שלא מתנהגים לדעתם בכבוד לרבם אבל אני מאמין שאם רצון טוב ותפילה אפשר להצליח.
***אינני מעיר לך חלילה [פשוט לי שאני לא ראוי להוכיח אחרים] אלא שאני רואה שכואב לך ובנפשך הדבר ולכן חשוב לי לומר דעתי בצמוד להודעתך זו.
כעת במיוחד תקופה רגועה... או שעדיין לא ראית את הקונ' מחוצף שהוציאו בחודש שעבר נגד מרן הראש"ל שליט"א.
 
כעת במיוחד תקופה רגועה... או שעדיין לא ראית את הקונ' מחוצף שהוציאו בחודש שעבר נגד מרן הראש"ל שליט"א.
אם יש קונטרס מחוצף נמחה נגדו אבל לא נגרר למחלוקת הציבור בחוץ לא מבין את המחלוקות הללו ויש בזה חילול ה' את הקונטרס הזה או אחר אף אחד לא מכיר.
 
מספיק לענות בסיסמאות. אני קראתי את כל הקונטרס, ויש שם דברי טעם. אם יש לך פירכות אתה מוזמן להעלותם לכאן [או אם תרצה אפילו בפרטי], ואשא ואתן עמך בשמחה, והאמת והשלום אהבו.
על ראש הגנב בוער הכובע.
למה הכל אצלך בעילום שם? ממי אתה חושש?
 
מספיק לענות בסיסמאות. אני קראתי את כל הקונטרס, ויש שם דברי טעם. אם יש לך פירכות אתה מוזמן להעלותם לכאן [או אם תרצה אפילו בפרטי], ואשא ואתן עמך בשמחה, והאמת והשלום אהבו.
אני מבין שאתה מזדהה בעיקר עם דברי החוצפה שנכתבו, כי מן הסתם לא פתחת כל סוגיא לראות מי באמת צודק!!!
ולא אתפלא אם אתה מהעורכים של קונ' מחוצף זה.
זכית להיות מהשועלים הקטנים מחבלים כרמים.
תחליט מה שתחליט, ותכתוב מה שתכתוב, אתה יכול להחליט מה דיברתי אישית עימם, וגם אתה יכול להחליט מה הם ענו לי....

בהצלחה!!!
 
לא מובן לי מה הבעיה לפתוח ספרים שמביאים דוגמאות נוספות מהמציאות ומעוררים שאלות אקטואליות? אני שואל בתום וכי במשנ"ב תפארת לא מביאים דעות הפוכות ממרן רבינו? וכי בהלכה ברורה לא חולק כמה פעמים? פותחים כל ספר ולוקחים ממנו את הטוב.
אין מה לשוות להלכה ברורה וכדומה, כי הם באמת ראו את מרן זצ"ל כמילה אחת אחרונה בדורות קודמים חוץ מאיזהו מקומן פה ושם, אבל אצל הגר"א מלכה הוא עוד דעה נוספת מעבר למשנ"ב והמשנ"ב זהו הבסיס , כי כנראה שיטת הלימוד בישיבת קול יעקב שהוא למד שם
 
אין מה לשוות להלכה ברורה וכדומה, כי הם באמת ראו את מרן זצ"ל כמילה אחת אחרונה בדורות קודמים חוץ מאיזהו מקומן פה ושם, אבל אצל הגר"א מלכה הוא עוד דעה נוספת מעבר למשנ"ב והמשנ"ב זהו הבסיס , כי כנראה שיטת הלימוד בישיבת קול יעקב שהוא למד שם
בהיות שראיתי שדברי לא הובנו כהוגן אני מוכרח להבהיר בצורה מפורשת ללא שום פקפוק: הרב אופיר מלכא הוא לא מאן דאמר בפסיקת ההלכה כלל ועיקר! הוא בקי גדול במשנ''ב ומגיע לו על זה יישר כח, אבל זה לא עושה אותו פוסק ומאן דאמר שיכול לחוות דעה נגד מרן רבינו עובדיה באשר הוא לא מגלה שום דבר שרבינו לא ידע, וכמו שנתבאר כל זה בקובץ בית יוסף הקודם.
אני מעיין בספריו ועלוניו כדי למצוא דוגמאות אקטואליות שקרוב לוודאי שישאלו אותי עליהם ולא אמצא את התשובה בחזו''ע וילקו''י, אבל המילה האחרונה בפסק ההלכה ודאי שהוא לא זה שיכריע!
 
ולמי שטוען שכביכול הוא לא מזלזל, אני שואל וכי לכתוב שמי שמיקל לפתוח בקבוקים וכדו' יהיו לו בנים וכו' ח''ו זה לא זלזול?!
 
ולמי שטוען שכביכול הוא לא מזלזל, אני שואל וכי לכתוב שמי שמיקל לפתוח בקבוקים וכדו' יהיו לו בנים וכו' ח''ו זה לא זלזול?!
די לתמימות. תסתכל מה כתב מרן שליט"א עליו בקובץ בית יוסף הקודם ובילקוט יוסף על פרוזבול בסופו, ותבין יפה מאוד...
 
עיינו בעלון האחרון של משכן שילה שעשו שינוי עיצוב כלשהו. וגייונו ברבנים ממדורי השו"ת. והופ, נעלמה הפינה שלו. חשבתי שחסזרו בתשובה. אבל הנה בעלון שעכשיו שלחו במייל. שוב יש לו שם פינה. חבל שהם לא מיישרים קו עם מרן שליט"א בזה. בסך הכל ציבור הקוראים שלהם זה תלמידי מרן.
 
עיינו בעלון האחרון של משכן שילה שעשו שינוי עיצוב כלשהו. וגייונו ברבנים ממדורי השו"ת. והופ, נעלמה הפינה שלו. חשבתי שחסזרו בתשובה. אבל הנה בעלון שעכשיו שלחו במייל. שוב יש לו שם פינה. חבל שהם לא מיישרים קו עם מרן שליט"א בזה. בסך הכל ציבור הקוראים שלהם זה תלמידי מרן.(?)
העלון שלהם מיועד לכלל הציבור וכמדומה מהתרשמות שלי שהוא חוצה מגזרים ומחלוקות א"כ הם צריכים להביא מכולם כפי היכולת ולא להיכנס לעניינים הללו.
 
העלון שלהם מיועד לכלל הציבור וכמדומה מהתרשמות שלי שהוא חוצה מגזרים ומחלוקות א"כ הם צריכים להביא מכולם כפי היכולת ולא להיכנס לעניינים הללו.
דרשות סיפורים והנהגות- אפשר להביא מכל המגזרים ומכל הסוגים.
אבל קו הלכתי? צריך שיהיה קו אחד אחיד וברור

זה מבלבל את הציבור שמביאים 2 קווים שונים בהלכה. במיוחד שרוב ככל הציבור הולך באופן מובהק אחר מרן זצ"ל ומרן שליט"א.
(הרב ללוש היו' כבר הסביר בעבר שבעלי בתים וחוזרים בתשובה טועים בו, ואינם יודעים שאינו פוסק כהגר"ע).

אני גם מאמין שבעלון אינם יודעים שמרן שליט"א הורה לא לשמוע אותו ולא ללמוד בספריו...
 
משכן שילה
יסודו הוא להביא את כולם בכל מכל כל
רק מהתמונות אפשר לראות את זה
הרב שך והרבי מלובביץ קרים בכפיפה אחת שם ועוד ועוד
עם מלא סוגים כמו ברסלב חב''ד ושאר ענינים
ןגם בעניני הלכה יש שם כל מיני סוגים
ומה לכם כי תלינו שהביאו את הרב מלכה הלא זה דרכם בהכל
ולהרב לעיל שכתב שפ''א לא הביאו את הרב מלכה הוא חשב שחוזרים בתשובה וראה שחזרו לסורם
אני מקווה בשבילנו שאלו יהיו העבירות שלנו.
 
סטָטוּס
סגור לתגובות נוספות.
חזור
חלק עליון