אושרי רביב
Well-known member
אודות דברי הריטב"א על נטילת ידיים לצורך אכילה ובסוף לא אכל שאין ברכתו ברכה לבטלה - אפילו אם נפל לבוץ (כפי שאמר מרן שליט"א בשיעור), ולא אכל כלל.
השאלה לגבי מי שנטל ידיים על דעת לאכול לחם, וכשהגיע ופתח את השקית בו היה הלחם (למשל לחמנייה סגורה), וראה כי ברכת הלחם היא מזונות.
האם ברכתו על נטילת ידיים ברכה לבטלה?
השאלה לגבי מי שנטל ידיים על דעת לאכול לחם, וכשהגיע ופתח את השקית בו היה הלחם (למשל לחמנייה סגורה), וראה כי ברכת הלחם היא מזונות.
האם ברכתו על נטילת ידיים ברכה לבטלה?
נערך לאחרונה: