• מעוניינים להכניס את הספר שלכם או לרכוש את ״אוצר החכמה״? שלחו מייל לכתובת: otzar@moreshet-maran.com
  • בשורה משמחת: בעז"ה עומד לצאת לאור בימים הקרובים ילקוט יוסף ברכות חלק א' החדש. מחיר מוזל לקבוצות הנרשמים מראש (כגון כוללים, קהילות, בתי כנסת וכדו'), לפרטים והרשמה יש לפנות למרכז למורשת מרן במייל: y@moreshet-maran.com

אוצר החכמה מקוון

חבל שלא נותנים אופציות לשימוש למי שקנה גם אם יעשו מגבלות ממסוימות זה יהיה משתלם. הרי בסופו של דבר האנשים שלמו סכום גדול
 
יש לך כאן את @אהרן כהן שהוא סמנכ"ל חברת אוצר החכמה
תודה על ההכתרה...
חבל שלא נותנים אופציות לשימוש למי שקנה גם אם יעשו מגבלות ממסוימות זה יהיה משתלם. הרי בסופו של דבר האנשים שלמו סכום גדול
את האמת שאין לי כ"כ מידע בנוגע לנקודה זו, אבל איני מבין כ"כ הצורך אם יש לך כבר את התוכנה עצמה לשם מה צריך גם את המקוון, בפרט שגם בלא"ה לכל אחד יש אפשרות כניסה למקוון עד 150 עמודים בחינם (אצמם ללא אפשרות הדפסה).
 
אבל איני מבין כ"כ הצורך אם יש לך כבר את התוכנה עצמה לשם מה צריך גם את המקוון
לצורך החבילות שאין לי. אני לא מתכוון שיהיה אפשרות לראות את כל הספרים תמיד. אלא אפשרות לקנייה מוזלת יותר לחבילות שלא קנו וכד'
כניסה למקוון עד 150 עמודים בחינם
בהרבה מקרים צריך בדיוק את העמוד 151....
לא סתם נתנו לראות עם הגבלה, בסופו של דבר בספרים גדולים 80% א"א לקרוא
 
לצורך החבילות שאין לי. אני לא מתכוון שיהיה אפשרות לראות את כל הספרים תמיד. אלא אפשרות לקנייה מוזלת יותר לחבילות שלא קנו וכד'
החבילות לא שייכות לאוצר החכמה (הם מקבלים רק אחוז מועט), ולכן גם לא שייך לאפשר לתת אותם למי שרכש כבר אוצר החכמה.
 
לא לתת, לקנות אפשרות לקרוא ספרים שלהם במחיר זול יותר
נראה קצת מסובך לתת אפשרות גישה רק לספרים של מכונים והשאר יהיה חסום (במחיר זול). [ולפתוח את הכל לא שייך, כי מי ערב שאתה תשתמש בזה, אולי אתה תקנה אוצר החכמה ותתן למישהו אחר את המקוון].
 
לא זכיתי להבין
אסביר שוב, אם אתה תקבל גישה לאוצר המקוון, אז יתכן ואתה תשאר בשימוש באוצר החכמה שלך ובו זמנית תתן לאדם אחר להשתמש במקוון, משא"כ אדם שמעיקרא קונה במקוון, הוא לא יוכל להשתמש בו זמנית כאשר יתן לחבירו ג"כ להשתמש באותו סיסמה. זה כוונתי, אולי לא הבנתי את שאלתך.
 
בכל זאת תחשוש שהוא נותן את הסיסמא למישהו אמר לא בזמן שהוא משתמש
הרי לא ברשיעי עסקינן אלא באברכים, שמעשים בכל יום שמאמינים להם בדברים הרבה יותר יקרים
 
חזור
חלק עליון