• מעוניינים להכניס את הספר שלכם או לרכוש את ״אוצר החכמה״? שלחו מייל לכתובת: otzar@moreshet-maran.com
  • בשורה משמחת: בעז"ה עומד לצאת לאור בימים הקרובים ילקוט יוסף ברכות חלק א' החדש. מחיר מוזל לקבוצות הנרשמים מראש (כגון כוללים, קהילות, בתי כנסת וכדו'), לפרטים והרשמה יש לפנות למרכז למורשת מרן במייל: y@moreshet-maran.com

דברי חיזוק מגדולי ישראל לאור המצב, תשרי תשפ"ד

עלון ותתענג בדשן - חיזוקים לרגל המצב
 

קבצים מצורפים

  • עלון 141 - חיזוקים לרגל המצב וכיבוס במכונת כביסה בחול המועד - ג.pdf
    817.2 KB · צפיות: 3
  • עלון 142 - חיזוקים בעקבות האסון הנורא - ב וכיבוס במכונת כביסה בחול המועד - ד.pdf
    824.9 KB · צפיות: 2
  • ותתענג בדשן 143 - חיזוק בעקבות האסון הנורא - ג.pdf
    768.8 KB · צפיות: 2
  • ותתענג בדשן 144 - חיזוקים בעקבות האסון הנורא - ד וכיבוס במכונת כביסה בחול המועד - ה.pdf
    817.8 KB · צפיות: 1
מרנן ורבנן גדולי ומנהיגי הדור רבינו מרן זקן הדיינים הגר"ש בן שמעון שליט"א, רבינו מרן עמוד הענווה הגר"מ מאיה שליט"א, מרן זקן ראשי הישיבות הגר"מ צדקה שליט"א, מרן עמוד התשובה הגר"ר אלבז שליט"א, ומרנן הגאונים הגדולים רבי יהודה כהן שליט"א, רבי שלמה מחפוד שליט"א, הגאונים האדירים ר"מ מאזוז שליט"א רש"מ עמאר שליט"א, מו"ר הגאון הגדול רבי דוד יוסף שליט"א, הגר"ב שמואלי שליט"א והגר"ב שרגא שליט"א יחד עם התאחדות הקהילות החרדים וכ"ק האדמו"ר מתולדות אהרון שליט"א בהכרזה על יום תפילה עולמי בארץ ובעולם אודות המצב הקשה השורר בארה"ק, כמו כן הכריזו חסידות סלונים, נדבורנא דאראג, באיאן, כמו כן יצטרפו הקהילות הגדולות באנגליה, ציריך, באזאל, וחסידות סאטמר לצד כלל הקהילות היהודיות בחו"ל לתפילה העולמית היום.
1698664113109.png
 
פלייילסט מרוכז ביוטיוב של דברי חיזוק והתעוררות למלחמת חרבות ברזל של 'עלונימייל' - מתעדכן, שווה לעקוב!! (פתוח בכל חברות הסינון)

בין הרבנים:

הרב יצחק יוסף, הרב חיים זאיד, הרב אשר וייס, הרב ליאור גלזר, הרב יצחק דוד גרוסמן, הרב מיכאל לסרי, הרב יצחק פנגר, הרב שלום ארוש, הרב יגאל כהן, הרב זמיר כהן, הרב אברהם ברוך, הרב יהודה יוספי, הרב ראובן אלבז, הרב אלימלך בידרמן ועוד ועוד.


 
נערך לאחרונה:
קו הביטחון - דברי חיזוק ואמונה לרגל המצב.
03-6171119 (שלוחה 2)

הרב אלימלך בידרמן, הרב יצחק זילברשטיין, הרב דן סגל, הרב אשר וייס, הרב שמעון גלאי, הרב אליהו דיסקין, הרב בנימין פינקל, הרב מרדכי נויגרשל, הרב חזקיהו מישקובסקי, הרב יחיאל יעקובזון, הרב אשר אריאלי, הרב אהרן טויסיג, הרב שלמה מילר, הרב גואל אלקריף, הרב מאיר טוביה פולק, הרב ישראל גולדווסר, הרב משה שטרנבוך, הרב יצחק גלר, הרב יעקב שיש, הרב יעקב ישראל לוגאסי, הרב חיים שמרלר, הרב אשר דרוק, הרב אשר קובלסקי, הרב מרדכי גרוס, הרב אליהו מן, הרב שלמה זעפרני, ועוד רבנים נוספים.
 
שלום לכולם חזרתי כאן לפורום אחרי כמה זמן.
ומוציאין לרחובה של עיר
ביום חמישי הקרוב בשעה 3 וחצי בצומת הרחובות שמואל הנביא יחזקאל.
בהשתתפות הרב משה צדקה הרב עמאר ועוד רבנים
 
רבי מנשה זוהר הגיע בחלום לבנו וביקש מאוד שישמרו שבת זו במיוחד וכן יוסיפו לפני ואחרי שבת
וכן הנשים תתחזיקנה בצניעות

הקלטה מצורפת

שבת שלום!
 

קבצים מצורפים

  • חלום רבי מנשה זוהר.zip
    63.7 KB · צפיות: 4
מספר הרה"ג ר' שמעון כהן, מנהל ישיבת 'יד אהרן':

"ביום רביעי בלילה הלכתי לניחום אבלים בביתו של ידידי הרב אליהו ביטן הי"ו, שמתפלל איתי בקביעות באותו בית כנסת, וששכל את בנו בניהו ביטן הי"ד במתקפת הטרור בדרום.

"הגעתי לשם, ומצאתי קבוצה של כחמישה חסידי קרלין שהגיעו לנחם אבלים, לאור קריאתו של הרבי מקרלין, שביקש מחסידיו להתחזק בגמילות חסדים, ביקור חולים ובמצוות ניחום אבלים.

"ישבנו שם ודיברנו על המצב, על הכאב הנורא, הטרגדיה הקשה של עם ישראל כולו והכאב האישי של משפחת ביטן שמקיימת את המאמר "אבל יחיד עשי לך", ומתאבלת באופן פרטני על בנה יקירה שנלקח מעמה בדמי ימיו.

"תוך כדי דברים, סיפר הרב אליהו ביטן סיפור שתפס את הציבור חזק מאוד. הוא מספר שיש לו דוד שמתגורר בארה"ב כבר הרבה שנים, וביום שלישי האחרון הוא הגיע לארץ עם כל המשפחה שלו, לזמן בלתי מוגבל.

"שאלנו אותו למה באתם לארץ? עכשיו זה זמן שאנשים רבים בורחים מכאן! מצאתם לכם זמן לטייל?

"השיב לי הדוד", כך מספר הרב ביטן, "האירועים האלו הרי ברורים! משיח בפתח, הוא עומד להגיע בכל יום. אני לא רוצה שזה יתפוס אותי כשאני נמצא בגולה. פתאום נשמע שמשיח בא לארץ ישראל, ואנחנו נהיה שם באמריקה הרחוקה, מחוץ לכל החגיגה?

"ואז כמובן ירצו כל היהודים לבוא מיד לארץ, יהיו דחיפות נוראיות בשדות התעופה, יצטרכו לעמוד ימים שלמים בתור כדי לעלות על מטוס ולהגיע לארץ הקודש. עד שנגיע לכאן כבר נפסיד את כל החגיגות.

"לא ולא!!! אנחנו באים לארץ הקודש, וכאן אנחנו מחכים למשיח יחד עם כלל ישראל. כשמשיח יבוא, אני רוצה להיות כאן, עם כל המשפחה שלי, לקבל את פניו בשירה ובזמרה, ולא להיות מחוץ לכל החגיגה…".

"הדברים מדברים בעד עצמם", מסכם הרב כהן, "יצאתי משם תחת הרושם העז של האמונה התמימה והאיתנה של יהודי שלא חושב פעמיים, הוא פשוט תפס את המשפחה שלו ובא לארץ כדי לחכות למשיח.

"הלוואי ונזכה לזה במהרה בימינו, אמן".
 
חזור
חלק עליון