כמו כן, אני. לעולם לא הייתה לי תקיפה או פסילת הרב אופיר. ציטטו כאן את דבריו של מרן שליט"א גדול הדור. שאם אמר משהו, זה קדוש. ואעשה כדבריו. לא ליבתי את האש. ולא תקפתי ולא הותרה לי הרצועה בפה כי מרן שליט"א העביר עליו ביקורת. לא שמעתי ממרן שליט"א לתקוף אותו. אבל לעביר לאחרים את דבריו של מרן שליט"א בהחלט לא אפחד ולא אראה בכך כל פסול. מרן שליט"א דבריו קדושים ונתינתם מסיני.
אלא, שהאשכול עוסק בנידון האם הרב אופיר הולך כמו מרן זיע"א או לא. האם מזכיר אותו או לא. האם מספיק מייחס חשיבות לדיעותיו או לא. ואני באתי והבאתי קטע המראה דבאתרא של מרן זיע"א הביא פסק חד וחלק לעשות א'. ולא הזכיר אפשרות אחרת כלל. למרות שמרן זיע"א פסק אותה לכתחילה.
כמו כן הביקורת שלי היא במקרה הנ"ל, היא לא רק מחמת שהמתיר זה רבינו הגדול זיע"א, אלא שהציבור אמור לדעת מה קורה במקרה של.... האם א לסמוך בדיעבד על הדעה המקילה? הרי לכאורה הרב אופיר בעצמו היה אומר שיש על מי לסמוך אם לא עשה את ה"חלק" לשיטתו (לחמם מים לפני יו"ט, או לראות שהיה לפני) ולסמוך על התחממות לבד בדוד שמש ביו"ט עצמו. כי בעצמו אמר, שנתן את הדרך החלקה