מחילה, אבל חבל לטחון מים... הדברים ידועים וברורים.
הרב דוד ביקש הסכמה מאביו שעל חטיפים העשויים מתירס מברכים שהכל, ואביו אכן הסכים לכך.
אחרי שאביו הסכים לכך והספר יצא לאור, הרב דוד פירסם שמה שכתב "חטיפי תירס" התכוון לגם לבמבה ולא רק לדוריטוס וצ'יטוס וכד'.
מכיון שמרן עצמו בירך על במבה האדמה, וכן אמר בשיעור, עלו אליו לשאול אותו האם לכך נתכוון, והוא אמר שלא התכוון לבמבה.
הרב דוד לא סובר שיש לברך שהכל מחמת סב"ל, אלא שזו הברכה הראויה, והרב יצחק אומר שמחמת סב"ל לא שייך לברך שהכל, כיון שלא משקר בברכתו וכו' וברכה מבוררת עדיף, ולכן גם אם זה ספק יש לברך האדמה, ועכ"פ לפי הבירור שעשה הרב יצחק זה ודאי האדמה ולא רק ספק.
ליתר הרחבה בעניין ברכת הבמבה, השיטות, הצדדים, העדויות והמכתבים, תוכל לחפש
כאן.