כוונתי שגם אם ימצא כזה מכתב, אם אנו דנים על 5 שנים אחרונות, מכתב זה אינו רלוונטי.המכתב הנ"ל רלוונטי בכדי לדעת האם הוא בכלל מדייק בעובדות.
כוונתי שגם אם ימצא כזה מכתב, אם אנו דנים על 5 שנים אחרונות, מכתב זה אינו רלוונטי.המכתב הנ"ל רלוונטי בכדי לדעת האם הוא בכלל מדייק בעובדות.
נכון.כוונתי שגם אם ימצא כזה מכתב, אם אנו דנים על 5 שנים אחרונות, מכתב זה אינו רלוונטי.
מחילה, עם כל הכבוד,אני מקדים שאיני מביע דעה כלל בענין הפפושדו, כי אין לי שום ידיעה בענין.
אבל אם הנידון כעת הוא על 5 שנים אחרונות, מן הראוי שלא לצטט את דברי מו"ר הגר"ע ז"ל בענין זה, שכן דבריו נאמרו לפני עשור
1. שגם לא ביקרו.1. זה לא רק הרב אופיר יש עימו רבים וטובים.
2.המפעל פתוח לכל מאן דבעי , או רק למי שבעד העוגיות הללו?
הרב בנימין חותה גם מצדד לאסורולמרות שמרן זיע"א שמע שיש בזה בעיה לא עורר את הציבור שא"א לסמוך ע"ז, יש לך הוצאת שם רע גדולה מזו על גדול הדור?!
שקר!!!
כי המשגיח שם הוא אותו משגיח מאז שיש לזה השגחה של מרן זיע"א.
אף אחד לא ביקש מהרב מחפוד לתת לזה הכשר.
ואם אתה טועה - ואתה טועה - אז זה אומר שכדאי להסתכך על זכרונות עמומים וכד'.
ולכן למסקנה, כדאי להיצמד למציאות, ולרבותינו, ולא להסתמך על שמועות וחצאי אמיתות שגרועים משקרים.
נ"ב. אני אישית לא אוכל מטעם שאינה שמורה, למרות שהרב לללוש וגם הרב יצחק לוי טוענים שבזה א"צ להקפיד על שמורה.
לא ביקר במפעל.הרב בנימין חותה גם מצדד לאסור
ומה טענתו? כיוון שיש על זה מחלוקת ולא ברור אם יש בעיות, אז למה לך להיכנס לזה...הרב בנימין חותה גם מצדד לאסור
אז אני שב ואומר שאיני מביע דעה, כי אין לי מושג מה קורה שם במפעלים.מחילה, עם כל הכבוד,
ספרתי כעת 6-7 הודעות שאתה 'אינך מביע דעה', אך מבקר פה הודעות של צד אחד, לפי שיקול דעתך, כי כאמור אינך מביע דעה...
אין כאן צורך במנהל דיון ולא בבקרת איכות חיצונית, תודה.
אי אפשר לתפוס החבל מב' הצדדים, אם הדיון הוא על השנים האחרונות, אזי דיבורים מלפני עשור אינם רלוונטיים.ולגבי ציטוט דברי מרן זצ"ל, דבריו שרירים חיים וקיימים.
אלא, שעל מנת למקד את הדיון, אני מבקש 'להוציא מליבם של'..ולהוכיח שגם אם נקח רק את ה-5 שנים האחרונות שלכל רב שביקר במפעל אין שום פקפוק בדבר, עדיין יש כאלו המוציאים לעז לחינם, ללא שום עובדות אמיתיות ורלוונטיות, ומבלי שנכחו שם מעולם!
כנ"ל.וכבר אמר הרב עמאר שליט"א כבר לפני עשור:
אני תמה מאוד שיש עדיין אנשים שמתעקשים, וכמעט הפכו את זה לפוליטיקה...
הרב יעקב יוסף כמדומני. והרב מרדכי אליהו טען יין נסך כמדומנילמישהו ידוע מי הם הגדולי ישראל הספרדים המקובלים על כולם שהיו צועקים תמיד שפפושדו הוא חמץ גמור?!
הם ממש לא היו מקובלים על כולם.הרב יעקב יוסף כמדומני. והרב מרדכי אליהו טען יין נסך כמדומני
אז אני שב ואומר שאיני מביע דעה,
ולענ"ד זוהי צורת תרבות דיון, מותר לי להביע דעתי,
תתבונן שנית בהודעתך (אפילו הדגשתי את החלקים הרלוונטיים)אי אפשר לתפוס החבל מב' הצדדים
מה זה קשור??? צריך להיות מקובלים על כולם כדי להביע דעה??? הרי הם שני ת''ח גדולים לפחות זה עושה ספק חמץ כרת!! וכי יש חובה לאכול אותם בפסח?? לא חסר מוצרים טעימים בלי שום פקפוק????הם ממש לא היו מקובלים על כולם.
לא אמרתי. הוא חושב שהם היו מקובלים על כולםהם ממש לא היו מקובלים על כולם.
הנה... נכנסת לסברה מהכרס כמו שאמר בסירטון.מה זה קשור??? צריך להיות מקובלים על כולם כדי להביע דעה??? הרי הם שני ת''ח גדולים לא פחות מהמתירים!!! לפחות זה עושה ספק חמץ כרת!! וכי יש חובה לאכול אותם בפסח?? לא חסר מוצרים טעימים בלי שום פקפוק????
תא ואימא לך, ישנו דיון על עצם הפפושדו אם מותר או אסור, אם כשר אם לאו, בזה איני מביע דעה, כי איני יודע, לא ביקרתי במפעל, איני יודע מה הרכיבים, ואין לי הכלים לבחון הדבר.תתבונן שנית בהודעתך (אפילו הדגשתי את החלקים הרלוונטיים)
זה בדיוק מה שהתכוונתי להגיד לך, אתה כל הזמן מביע דעה, אבל כאמור 'אתה לא מביע דעה'...
כאמור לעיל, אם הודעתיי מפריעות לך, אתה יותר ממוזמן לדלג עליהם.אז מי פה תופס את החבל מב' הצדדים?
ברשותך לא אגיב יותר גם אם תמשיך, כי אתה מסיט אותנו בכל פעם מהדיון המרכזי והענייני. תודה על בקרת האיכות הנוספת.
ברשותך לא אגיב יותר גם אם תמשיך ובהחלט אדלג על הודעותיך, כי אתה מסיט אותנו ('ללא הבעת דעה' כמובן) בכל פעם מהדיון המרכזי והענייני וזה רק מפריע לרצף.תא ואימא לך, ישנו דיון...
וחוץ מזה ישנו דיון ...
לא אמרתי שצריך להיות מקובלים על כולם בכדי להביע דעה, אבל צריכים להיות מקובלים על כולם בכדי שיהיו מקובלים על כולם.מה זה קשור??? צריך להיות מקובלים על כולם כדי להביע דעה??? הרי הם שני ת''ח גדולים לא פחות מהמתירים!!! לפחות זה עושה ספק חמץ כרת!! וכי יש חובה לאכול אותם בפסח?? לא חסר מוצרים טעימים בלי שום פקפוק????
ע"ז אומרים "אז הוא חושב".לא אמרתי. הוא חושב שהם היו מקובלים על כולם