לא "משום מה" לא עניתי, אלא כבר ביארתי, שאיני מתכנן לדון עמך עד שתוכיח שאכן למדת ועסקת בכמה סוגיות בהם חלק בשו"ת ברכת יהודה על מרן זיע"א.כבר כתבתי כמה פעמים שאין לי ענין לדון איתך עליו מחמת הטעמים שכתבתי לעיל.
אדרבה אתה עוד לא הצגת איזו השגה עליו, כל מה שהצגת לעיל היה טעות.
הצג קובץ מצורף 3201
אשה שרואה את חברתה קונה בגד ללא שרוולים לא יודעת שהיא תלבש מתחת או מעל בגד, וזה גם מכשיל אותה וגורם לה לקנות גם בגד כזה וללבוש אותו ללא שרוולים...
אדם שרואה את חבירו נכנס לאכול פלאפל או שוארמה בתענית לא יודע שהוא חולה או קונה לאשתו החולה, וגם הריח מאוד מגרה אותו ומכשיל אותו באכילה בצום.
הצג קובץ מצורף 3202
עצם זה שחנות מוכרת בריש גלי בצום, וגם מוכרת בגדי שחץ זה נותן עידוד וגושפקא של היתר לאלו שכבר הורגלו באכילה בצום ובלבישת בגדי שחץ, ונמצא מכשילם ומונע אותם מלהרהר בעבירה או לחזור בהם מעוון זה.
משום מה לא ענית על הקושיות שהקשיתי לעיל על היתרי הרב עובדיה בענינים אלו.
בשו"ת ברכת יהודה כאלה עניינים מסתיימים ב"ומש"כ איש תם להשיב על דברינו. י"ל". כדרכו במקום שאין בפיו תשובה.אין לי ענין לפתוח כאן דיון על דבריו של הרב ברכה, כיון שכולם יודעים היכן זה יסתיים
ובלא"ה איני יכול לדון עימו כי אני מצעירי הצאן, כיון שעוד לא הגעתי לגילו... (רק מעניין איך הוא יכול לחלוק על מרן הרי גם הוא כלפי מרן מצעירי הצאן...).