מכאן אפשר לפשוט ספיקו של בעל המשנל"מ בספרו פרשת דרכים, אם האבות קיימו התורה קודם מתן תורה. דהלא ליוסף הצדיק היה כתונת פסים שעשה לו אביו, ולמה שבכתונת יהיו פסים?!, אלא על כרחך שהיה זה טלית... ונמצא שקיימו התורה קודם מתן תורה...למה שבכותונת יהיו פסים?!
על כרחך שזה הטלית...
אלא שצ"ע מדוע יעקב אבינו עשה כתונת פסים רק ליוסף ולא לשאר אחיו?
וביותר קשה לשיטת הרמב"ן שקיימו התורה רק בארץ ישראל (ולכן יעקב אבינו נשא שתי אחיות, וכשנכנסו לארץ נפטרה רחל אמנו), דאם כן מדוע לא עשה כתונת פסים היינו טלית לבנימין שנולד בארץ, וצ"ע.
ואמנם עיין רמב"ן וכלי יקר בפרשת וישב גבי מעשה דיהודה ותמר, דמשמע בדבריהם שיהודה היה מטיל ציצית בכסותו, עיי"ש.